fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היערכות לסילבסטר: מחוז חוף יערוך מבצעים מקדימים

היום, ערב חג המולד, ובמחוז חוף מתכוננים לערב השנה האזרחית החדשה. בתכנון: מבצעים למניעת מכירת צעצועים מסוכנים ומכירת אלכוהול לקטינים
חג המולד בוואדי ניסנאס (צילומים: באדיבות בית הגפן)

מחוז חוף  במשטרת ישראל בפיקודו של מפקד המחוז ניצב חגי דותן ומפקדי התחנות ערכו  אמש (ראשון)  הערכת מצב ואישורי תוכניות לקראת אירועי הסילבסטר, תוך שמירה על החוק, הביטחון והסדר, הכוונת תנועה ומניעת עבירות פליליות. לצורך קיום החגיגות תתוגבר הנוכחות המשטרתית במקומות הומי קהל ומקומות מועדים על פי הניתוח שבוצע.

כמו כן, יערכו מבצעים מקדימים טרום הסילבסטר והן במהלך הסילבסטר למניעת מכירת צעצועים מסוכנים ואכיפת מכירת אלכוהול לקטינים בפיצוציות ובסמיכות למועדונים. יחידות הרישוי יפקחו על קיום תנאי הרישוי במועדונים. יחידות התנועה בשיתוף עם משטרת התנועה הארצית, יערכו למבצעי אכיפת שיכרות ונתינת מענה בצירים הסמוכים למועדונים ולמקומות הבילוי.

ניצב דותן התייחס לנושא, לאחר שסיים את אישורי התוכניות ואמר כי הוא שם דגש על קיום האירועים המתוכננים תוך הקפדה על שמירת הסדר והביטחון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות