fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעים להכיר: שרון אלימלך

הוא הבעלים של בית הקפה "קנטרה" במרכז המסחרי גן שמואל, מקבל את הכוח שלו מהמשפחה ויודע לתת שירות מצוין ללקוחות שבאים לבית הקפה, גם מדי יום
איש קפה. שרון אלימלך (צילום: נירית שפאץ)
איש קפה. שרון אלימלך (צילום: נירית שפאץ)

שרון אלימלך, בן 44, תושב חדרה, נשוי + 3, הוא בעלי בית הקפה "קנטרה" במרכז המסחרי גן שמואל. הוא רכש את הסניף לפני כשנה וחצי. הוא מספר איך הגיע לזה: " אני בא מתחום ניהול קמעונאות. בעבר ניהלתי רשתות חנויות בתחום הלבשה תחתונה, ספורט, הנעלה. הסניף הזה הוא מקום נחמד שנהגתי לשבת בו כלקוח בסופי שבוע, והחלטתי לנסות לנהל אותו".

על בית הקפה הוא מספר: "חלק מהמוצרים אני מייצר במקום וחלק קונה בחוץ. יש כאן קונדיטורית שמייצרת את רוב עוגות המוס, את הקינוחים וחלק מהלחמים. מועסקים אצלי כ-10 עובדים, והמקום פתוח בשעות 7:00-22:00, 7 ימים בשבוע. רוב הקהל מגיע מאזור חדרה, פרדס חנה כרכור והסביבה".

יש מנות מומלצות במיוחד?

"השקשוקה הנהדרת שלנו, ועוגות המוס האישיות המיוחדות, שעשויות בעבודת יד. בין עוגות המוס יש, למשל, פררו רושה, וקרם שניט, קרם פטיסייר אמיתי. הקפה אצלנו טוב וטעים, ואנחנו מקבלים עליו פידבקים מאוד חיוביים מהלקוחות, שלא מוכנים לוותר על הקפה שלנו בבוקר. יש לנו כריכים מצוינים מלחמים שנאפים במקום".

מה אתה אוהב במיוחד בעבודה?

"לבית הקפה יש המון לקוחות קבועים שבאים לבקר אותנו גם בכל בוקר, 7 ימים בשבוע. אני אוהב את השיחה איתם, החוויה, מתן השירות. יש קסם מיוחד במקום כפרי כזה. האווירה מאוד משפחתית, ואנשים באים למקום כדי להירגע. הלקוחות והעובדים מכירים אחד את השני בשמותיהם, והצוות כבר יודע מה להכין ללקוחה מסוימת, למשל, איך היא אוהבת את הקפה והכריך".

איש קפה. שרון אלימלך (צילום: נירית שפאץ)
איש קפה. שרון אלימלך (צילום: נירית שפאץ)

מה החלום שלך?

לשבת בכיף בבית הקפה שלי, לדבר בכיף עם הלקוחות וליהנות מהמקום.

איפה תהיה בעוד 10 שנים?

אני מקווה שאהיה באותו מקום, רק משודרג יותר, עם לקוחות חדשים ומוצרים חדשים.

מה משמח אותך?

לראות את הילדים שלי.

מה נותן לך כוח?

הילדים, האישה. הם נותנים לי רצון להתפתח ולעשות דברים בחיים.

מה מעציב אותך?

מעציב אותיהמצב כרגע במדינה, שלא רואים עתיד.

איך אתה אוהב  לבלות את שעות הפנאי?

בתקופה האחרונה אני אוהב לרכב על אופנים עם אשתי. אני אוהב לבלות עם המשפחה.

מה המוטו שלך לחיים?

קמתי בבוקר, היום כבר התחיל טוב. החיים קצרים וכדאי ליהנות מהם.

ספר סיפור מהעבודה.

יש לי לקוחה שנמצאת אצלי כל יום, ולפחות 3 ימים בשבוע היא מגיעה עם ילדיה הבוגרים. כיף לי מאוד לראות את האחדות שיש במשפחה הזאת. החיבור ביניהם הוא מדהים בעיניי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות