מבזקים
בית / גליל מערבי / הבית של העסקים / מתי העסק בשל לעשות צעד קדימה?

מתי העסק בשל לעשות צעד קדימה?

 

מאת: מיה שטיינהרדט-זיו 

עסק מצליח שבשל ומוכן לצמוח לשלב הבא הוא כמו הורה שיש לו ילד וכעת מרגיש בשל להגדיל את המשפחה ולהביא ילד נוסף. הנה 10 סימנים המצביעים על בשלות העסק לעשות את הצעד הבא.

מיה שטיינהרדט-זיו (צילום: יח"צ)
מיה שטיינהרדט-זיו (צילום: יח"צ)

1. יש לך את התשתית להכיל את כל מה שמתנהל בעסק כיום ואפשרות להוסיף/לשנות/להגדיל את העומס על התפעול העסקי (תפעול יומיומי, שיווק, תחזוקה, שירות לקוחות ועוד).

2. אתה מרגיש שאתה פועל על אוטומט, העבודה חוזרת על עצמה ואין ריגוש בהתנהלות היום יומית בעסק.

3. מתחיל לשעמם לך עם המצב הקיים, אתה מרגיש מיצוי של השלב הנוכחי ומדגדג לך לעשות דברים נוספים, חדשים ומאתגרים.

4. כבעל עסק אתה מרגיש שיש לך עוד מה להציע, שהפוטנציאל שלך עדיין לא מומש.

5. אתה לא מפחד להעז, שופע רעיונות ומרגיש שיש לך עוד המון מה לתת ולפתח את העסק לכיוונים חדשים.

6. יש לך אמונה שלמה בעסק שלך, במוצר או בשירות שאתה מעניק. האמונה מתבטאת לא רק בקיים, אלא גם בעתיד.

7. יש לך הכנסות שוטפות קבועות יחסית והעסק מניב לך תגמול כספי.

8. הצלחות העסק שלך מוכחות, אתה מקבל פידבקים חיוביים מלקוחות שהמוצר או השירותים אכן נותנים מענה ושהעסק שלך מוצלח.

9. מתחרים מתחילים להראות עניין בעסק שלך, שואלים, עוקבים במדיות השונות או אפילו מעתיקים שירותים ומוצרים.

10. מבקשים ממך את דעתך/עצתך העסקית – סימן שאתה בר סמכא ומשפיע. מייחסים חשיבות לעצתך וכאשר שמך הולך לפניך – סימן שאתה על המפה.

© הכותבת היא מומחית להורות ושינה ובעלת בית ספר להורות ושינה Mamamaya School

 

בדוק גם

צילום: דורון גולן

המלצה טובה

קבלו המלצה חמה: אתר "המלצה" שהקים עידן חזני הוא הכתובת שלכם להמליץ על עסקים ונותני שירות העושים מלאכתם נאמנה והכל התחיל בזכות קופאית האדיבה בסופרמרקט השכונתי

קניון עזריאלי

לראשונה בעכו: רשת זברה פתחה יריד חולצות לקראת החזרה לבית הספר

רשת זברה פתחה השבוע הקיץ יריד ביגוד לקראת החזרה לבית הספר בקניון עזריאלי עכו. היריד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *