fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדיפוט: עולם של בריאות ונוחות

מכון אורתופדי המשלב גישה טיפולית, שירותיות ושפע מוצרים ופתרונות איכותיים, כולם תחת קורת גג אחת- אלו ועוד מחכים לכם בסניף החדש של רשת מדיפוט בקרית ביאליק. כאן תמצאו מגוון רחב של מדרסים ברמה גבוהה ועוד מוצרים אורתופדים שישפרו את איכות חייכם
שירות ומקצועיות. כרמית קלר ואייל קדוש בעלי מדיפוט קרית ביאליק (צילום באדיבותם)
שירות ומקצועיות. כרמית קלר ואייל קדוש בעלי מדיפוט קרית ביאליק (צילום באדיבותם)

מדיפוט, הרשת הותיקה בתחום האורתופדיה, נוסדה ב-1939, באמצעות טכנולוגיה וידע שצמחו בחברה מזה עשרות שנים, היא מתמחה בייצור מדרסים בהתאמה אישית עפ"י מידת גבס, בניית נעליים אורטופדיות והתאמת מוצרי מדף לצרכים אישיים. אורן טננבאום, מבעלי הרשת, מספר כי "איכות המוצר שלנו היא המהות שלנו. בבית המלאכה שלנו יש סנדלריה ובית ייצור בו לוקחים נעל מוכנה והופכים אותה לנעל בהתאמה אישית ללקוח, עושים מנג'טים לנעלי מדף, הופכים שרוכים לסקטצ'ים ועוד".

לרשת שישה סניפים ברחבי הארץ, בעלי הסניף בקרית ביאליק, כרמית קלר ואייל קדוש, הם טכנאי מדרסים בהכשרתם, שעברו התמחות בסניף הדגל של מדיפוט בתל אביב להתאמת אביזרים אורתופדיים, בניית נעליים ומדרסים בהתאמה אישית. במכון פתרונות להקלה על מכאובים ותחושת עומס באזורי הגב, רגליים, ירכיים ושוקיים. ניתן למצוא בסניף את המוצרים האיכותיים והמקצועיים ביותר: מגוון המדרסים העצום מאפשר לכל אחד למצוא את המדרס המדויק לו. במכון נמכרים המדרסים האיכותיים ביותר והם מאפשרים לגוף לבלום זעזועים בהליכה ובריצה, מייצבים את כף הרגל, משפרים את זרימת הדם, ומפזרים את הלחץ בצורה שווה על פני כל כף הרגל.

"אנשים רבים, למשל כאלו שעובדים עבודה פיזית ועומדים על רגליהם למשך זמן ממושך, לא מודעים לכך שהמדרס מהווה פתרון לכאב", אומר אייל, "המדרסים עוזרים בפיזור לחצים שווה לאורך כף הרגל, משנים יציבה וסגנון הליכה, בשילוב עם נעל נכונה זה הטיפול האופטימלי למכאובי גב ורגליים."

שירות ומקצועיות. כרמית קלר ואייל קדוש בעלי מדיפוט קרית ביאליק (צילום באדיבותם)
שירות ומקצועיות. כרמית קלר ואייל קדוש בעלי מדיפוט קרית ביאליק (צילום באדיבותם)

מרשימה במיוחד מחלקת ההנעלה האורטופדית שבה יש נעלי נוחות שניתן להתאים אליהם מדרסים לכלל האוכלוסייה, נעלי ספורט והליכה של המותגים מובילים בעולם, נעליים ייחודיות במידות רוחב שונות המתאימות גם לאלו שיש להם כפות רגליים רחבות, נעלי נוחות לסכרתיים ולבעלי מוגבלויות שונות.

בזכות מקצועיות ללא פשרות, מדיפוט מאפשרת להתאים את הנעל לצרכים האישיים של כל לקוח ולכל בעיה אורתופדית, ניתן להתרשם ממגוון רחב של נעליים ומדרסים במכון או לבצע שינויים גם בנעליים קיימות. במדיפוט בונים מערכת יחסים עם הלקוח, שהיא טיפול של ממש, מקפידים על אמינות, איכות ושירות, אך החשוב מכל- שביעות רצונו של הלקוח והרגשה של הקלה בכאבים.

חשוב לדעת כי מדיפוט מספקת שירותים ומוצרים למבוטחי קופות החולים (מכבי, כללית, מאוחדת ולאומית), למבוטחי הביטוח הלאומי, לנכי צה"ל- משרד הביטחון ונפגעי פעולות האיבה. בין קהל לקוחותיה של החברה נמנים ספורטאים מן השורה הראשונה בארץ ובעולם (גם כאלו שאינם ישראלים) בענפי ספורט רבים כגון: רצי נבחרת המרתון, שחקני מכבי תל אביב בכדורסל, שחקני נבחרת הטניס, ספורטאי נבחרת הטריאתלון, שחקנים מקבוצות כדורגל מליגת העל, ועוד רבים אחרים.

מדיפוט מציעה חווית שירות מן השורה הראשונה ואפשר להגיע ולקבל הכוונה וייעוץ לכל בעיה או כאב ללא עלות. בנוסף, באם ישנם מקרים יוצאי דופן מדיפוט גם נותנת שירות עד לבית הלקוח.

אביזרי האורטופדיה המיובאים מחברות הידועות באיכותן, כוללים חגורות גב, קרסוליות, גרבי לחץ למניעת בצקות ברגליים ועוד . כל מוצר יעזור במצבים של שרירים תפוסים, דלקות, פציעות באזורי המפרקים ועוד. אחד המוצרים החדשניים הקיימים בסניף הינו גבס קל, המהווה תחליף לגבס רגיל, המאושר לרחצה. חולי סכרת יקבלו כאן מענה מצוין בדמות מדרסים מותאמים עבורם,נעליים מיוחדות לסכרתיים, קרמים לרגליים וגרביים עשויות מסיבי במבוק שאינן לוחצות על הרגל.

לסיום, במדיפוט תוכלו למצוא מעבר לידע, מקצועיות ופתרון למכאוביכם, גם שירות חם ואוהב, אז בואו לקבל אבחון ולא על רגל אחת. מי שיגיע לסניף עם עותק (או: גזיר העיתון) של כתבה זו, יזכה ל-10 אחוזי הנחה על המדרסים.

לפרטים נוספים, וכדי שתוכלו להתרשם ממוצרים חדשים, ניתן להיכנס לדף הפייסבוק "מדיפוט קריות" או לכתובת האתר www.medifoot.co.il.                                                                                   מדיפוט, רחוב זינגר 2 קרית ביאליק, פתוח בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי מהשעה 9:00-19:00, ביום שלישי מהשעה 9:00-14:00 וביום שישי מהשעה 9:00-13:00 . פרטים נוספים בטל': 04-9999980 או דרך כתובת המייל medifootkrayot@gmail.com

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות