מבזקים
בית / גליל מערבי / הבית של העסקים / איך תהפוך את העסק שלך למותג מוביל?

איך תהפוך את העסק שלך למותג מוביל?

מאת: גרסיאלה שפירו-גולדמן

בעולם האינסטנט שבו אנו חיים, העסקים היחידים שמצליחים לטווח ארוך הם אלה שהבינו שעסק בונים מהבטן ומהיסודות. הנה 5 טיפים שיעזרו לך לבנות מותג מצליח.

1. התמקצע: התמקד בתחום אחד בלבד. קרא עליו ספרים ומאמרים. התייעץ. למד מהמובילים בתחומך ומתחומים משיקים. הגורם העיקרי בפיתוח מותג הוא להיות הכי טוב בתחום שלך.

2. הכר את עצמך: סרוק ביסודיות את הכישרון, היכולות והכישורים שלך. גלה במה אתה טוב, מה אתה הכי אוהב לעשות ובמה היית עוסק גם אם לא היו משלמים לך עבורו.

גרסיאלה שפירו-גולדמן (צילום: סטודיו מירו)
למד מהמומחים. גרסיאלה שפירו-גולדמן (צילום: סטודיו מירו)

3. חדד את האסטרטגיה העסקית שלך: בעלי עסקים רבים משקיעים הרבה מאוד זמן ומשאבים בהכנת תכנים, מאמרים ומוצרים בעלי ערך, בזמן שהיו יכולים להשיג, להרוויח ולהצליח הרבה יותר לו היו משקיעים גם בהכנת אסטרטגיה עסקית שיווקית מחודדת היטב. ברר מה באמת אתה רוצה, קבע את המטרה אליה אתה רוצה להגיע ושרטט את הדרך הטובה ביותר להשיג אותה. במקביל, למד את השוק שלך.

4. אפשר לאחרים להכיר אותך: קום מהכיסא, צא החוצה, השתתף בכנסים, בסמינרים, באירועים, בקבוצות נטוורקינג. זו דרך נהדרת לשדרג את היכולות שלך, לפגוש אנשים מעניינים, לחלוק חוויות. הרי רוב המכירות מושגות כיום מפעילויות באמצעות רשת קשרים.

5. נצל את עוצמת התקשורת הדיגיטלית: רכוש דומיין ייחודי, בנה אתר משלך. השתמש ברשתות חברתיות כדי להעביר את הבשורה. בדוק מה גוגל אומר עליך, אך מעל לכל מדוד את הפעילות שלך ברשת, נתח את התוצאות ותקן את האסטרטגיה. העולם הדיגיטלי משתנה מהר מאוד. אם אתה לא שם – אתה פשוט לא קיים.

© הכותבת היא מנכ"לית מרכז גרייס – מנטורינג להצלחה להצלחה עסקית שיווקית ובעלת חברת "מחלקת שיווק, תשאירו את זה לנו"

 

 

בדוק גם

צילום: דורון גולן

המלצה טובה

קבלו המלצה חמה: אתר "המלצה" שהקים עידן חזני הוא הכתובת שלכם להמליץ על עסקים ונותני שירות העושים מלאכתם נאמנה והכל התחיל בזכות קופאית האדיבה בסופרמרקט השכונתי

קניון עזריאלי

לראשונה בעכו: רשת זברה פתחה יריד חולצות לקראת החזרה לבית הספר

רשת זברה פתחה השבוע הקיץ יריד ביגוד לקראת החזרה לבית הספר בקניון עזריאלי עכו. היריד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *