fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"דניאל עודכן שחבריו נרצחו"

יומיים לפני שדניאל פחימה מעכו, הפצוע הקשה ביותר מהפיגוע בבורגס, התעורר, נולד לאחיו, אלי, בן. "אחותי התקשרה אלי ושאלה אם הבן שלי כבר יודע להגיד 'אבא', צחקתי, ואז היא אמרה לי 'אחיך, כבר אומר אבא'". דניאל קיבל את ההודעה על דבר מותם של חבריו בצורה מאד קשה
דניאל חיים פחימה
"הלך לישון לפני חודשיים וקם היום". דניאל פחימה (צילום באדיבות משפחת פחימה)

השבוע, ימים ספורים לפני ראש השנה, התעורר דניאל חיים פחימה מעכו, הפצוע מהפיגוע בבורגס, שמצבו הוגדר אנוש. הערכות הרופאים היו שלפחות חצי שנה ייקח לדניאל לפקוח את עיניו.

דניאל הורדם על ידי צוות הרופאים בבית החולים תל השומר על ידי הרופאים בשל העובדה שסבל מכוויות קשות ב-90 אחוז מחלקי גופו, כאב שאדם אינו יכול לספוג.

דניאל חיים פחימה
"הלך לישון לפני חודשיים וקם היום". דניאל פחימה (צילום באדיבות משפחת פחימה)

במשך כל אותה התקופה, ביקשו בני משפחתו של דניאל, באמצעי התקשורת השונים, לשאת תפילות להחלמתו. חבריו, מנהלי מועדון האבלון בנהריה, יקיימו היום (יום חמישי) ערב שיוקדש להחלמתו. דף הפייסבוק, שמנהל האח אלי, הוצף באלפי ברכות ואיחולים.

אלי אמר ל"צפון-1": "אני לא הייתי בבית החולים, כשדניאל פקח את עיניו, כיוון שיומיים קודם לכן נולד לי בן. אחותי התקשרה אלי ושאלה אם הבן שלי כבר יודע להגיד 'אבא', צחקתי, ואז היא אמרה לי 'אחיך, כבר אומר אבא'. היתה התרגשות גדולה.

"אבא שלי בדיוק הגיע, כמו בכל בוקר, בשעה שבע וחצי לבית החולים ופתאום שמע 'אבא, אמא', אבא שלי רץ לחדר של דניאל וראה שהוא קורא לו".

דניאל, אומר האח אלי, לפי הערכות הרופאים, לא היה אמור לדבר בשלב זה כיוון שהוא מונשם דרך הגרון. הוא היה אמור לדבר בשלב הרביעי, אבל כבר דיבר בשלב הראשון.

בימים אלה מנסה דניאל לעמוד על רגליו. לדברי הרופאים, החור בגבו יתאחה ככל שיעמוד על רגליו. דניאל אף שאל את המשפחה על שני החברים, איתם נסע לטיול, אליאור פרייס ומאור הרוש שנהרגו. אלי: "דניאל מדבר לעניין. הוא מבקש לדעת הכל. לא יכולנו להתחמק וסיפרנו לו את האמת. הוא קיבל את הבשורה בצורה קשה מאוד. מבחינתו החודשיים האחרונים כלא היו. הוא הלך לישון לפני חודשיים וקם היום".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות