fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רכשו דירות בחריש ויקבלו החזר כספי של מיליוני שקלים

פרויקט אפיקי מודיעין בחריש של חברת אילה אגם. הדמיה: איי. איי. הדמיות
פרויקט אפיקי מודיעין בחריש של חברת אילה אגם. הדמיה: איי. איי. הדמיות

מסתבר שקניית דירה בישראל 2018 היא לא רק השקעה כספית בלתי אפשרית בשביל רובנו ויש מי שאפילו מרוויחים מכך. בקבוצת הרכישה "אפיקי מודיעין בחריש" שמחו לשמוע לאחרונה כי יקבלו החזר כספי של כ- 2.5 מיליון שקל. הפרויקט בחריש, אותו מנהלת חברת יזמות הנדל"ן "אילה אגם", כולל 8 בניינים בעלי 128 יחידות דיור והתאכלס בחודשים האחרונים. לאחר שהקבוצה עמדה ביעד התקציבי שהוצב בתחילת הפרויקט ללא חריגות, נותר עודף בקופת הקבוצה. לכן, כל רוכש בקבוצה יקבל החזר בהתאם לחלקו היחסי בפרויקט לפי עלות הדירה שרכש, אשר עומד בממוצע על 20 אלף שקל. במהלך ביצוע הפרויקט חברי הקבוצה אף לא נדרשו להוסיף הצמדה למדד תשומות הבנייה, כמקובל.

 

"מחיר רכישה בקבוצת רכישה הינו אומדן ועל מארגן הקבוצה להציג אומדן המשקף באופן ריאלי את העלויות הצפויות בניתוח כלל הגורמים המשפיעים" אומר איתן לוי, מנהל ושותף באילה אגם. "במהלך תמחור הפרויקט אנו משקללים תמיד גם עלות בנ"מ (בלתי נצפה מראש) אשר לרוב עומדת על 5 אחוז עד 8 אחוז מהפרויקט בהתאם לדרישות הבנק המלווה. כאשר מתקצבים נכון ובאופן מקצועי את מחיר הקרקע, עלויות הבניה, יועצים וכו', אין סיבה לחרוג מהתקציב. כך גם בפרויקט זה בחריש בו נשאר עודף מהבנ"מ שלא היה צורך לנצלו, ואותו אנו שמחים להחזיר לדיירים. בכל פרויקט אנו מקפידים לתמחר את המחיר הריאלי וזהו המחיר המשווק לרוכשים".

אדיר פרידמן, אחד מרוכשי הדירות בפרויקט, נשמע מרוצה. "לא רק שלא שילמנו אפילו שקל אחד יותר מעבר לאומדן העלות עליו חתמנו עוד בטרם נבחר קבלן, אלא גם נקבל החזרים כספיים מעודפים שיש בקופה. במהלך הפרויקט עקבתי מקרוב אחר ההתקדמות. אילה אגם ניהלה את הדברים באופן מקצועי ביותר".

'אילה אגם' בבעלות ג'קי סויסה ואיתן לוי  קיבלה הבעת אמון יוצאת דופן לאחרונה כאשר בית המשפט המחוזי בחיפה קיבל את המלצת המנהל המיוחד מטעמו עו"ד חגי אולמן, למנותה כחברת הניהול שתוביל קבוצת רכישה נוספת בחריש, שנקלעה למבוי סתום תחת הניהול הקודם, להביא להשלמת תהליך הבניה ואכלוס הדירות. במסגרת זו, תוביל להשלמת כ- 400 יחידות דיור בבנייה רוויה וכ-80 צמודי קרקע בחריש במטרה לסייע למאות המשפחות לסיים את התהליך אותו החלו לפני שנים.

 

צילום: גיא אקטיב

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות