fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסטודנט חיים אביטן סיים תואר שני

בין מקבלי התואר שני בטקס חלוקת התארים שנערך במרכז הבינתחומי בהרצליה, היה גם ראש עיריית חדרה חיים אביטן. שקבל תואר MA בממשל ומדיניות ציבורית
חיים אביטן עם פרופ' רייכמן
אף פעם לא מאוחר מידי. חיים אביטן עם פרופ' רייכמן (צילום יח"צ)
חיים אביטן עם פרופ' רייכמן
אף פעם לא מאוחר מידי. חיים אביטן עם פרופ' רייכמן (צילום יח"צ)

הפתעה מרגשת במיוחד הייתה לאביטן כאשר הנשיא והמייסד של המרכז הבינתחומי, הפרופסור אוריאל רייכמן, הודיע מעל הבמה כי בין הבוגרים נמנה גם ראש עיריית חדרה. בתום הטקס עבר אביטן בין סטודנטים מחדרה שסיימו את לימודיהם, ובירכם על קבלת התואר השני.

נציגה נוספת של חדרה שקבלה את התואר השני באותו מעמד היא מנכ"ל החברה הכלכלית של חדרה, עורכת הדין חגית גולני, אשר אף היא סיימה את לימודיה לתואר שני בממשל. אביטן הביע גאווה בייצוג החדרתי הנכבד בטקס, ואמר כי מי שנבחרה לברך בטקס כנציגת כלל הבוגרים המסיימים היא החדרתית גילת שוקרון.

אביטן ציין בחיוך כי בעוד הבוגרים הצעירים הזמינו לטקס את הוריהם, הוא עצמו הזמין את רעייתו אורלי ואת ילדיו ונכדיו. התרגשות נוספת נגרמה לאביטן כאשר גם בנו החייל הצליח להגיע לטקס ולצפות באביו מקבל את התואר.

"בהחלט העליתי את ממוצע הגיל", סיכם אביטן בחיוך, והוסיף, "אבל המסר שלי ברור, והוא שלעולם לא מאוחר מדי לצבור ידע והשכלה. אני מלא גאווה בצעירים מחדרה, אשר אף הם קיבלו תארים באותו מעמד, וקורא לבני הנוער וצעירי העיר ללמוד ולהתפתח ולהיות דור העתיד לתפארת העיר חדרה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות