fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי שנים: תוקן הבור בשולי כביש היציאה מנאות גולף

בור ביציאה מנאות ים, קיסריה
בור ביציאה מנאות ים, קיסריה (צילום: גור)

בצידי הדרך, בכביש בין נאות גולף לחוף שונית נפער בור מסוכן שלא כוסה במשך שנים. השבוע לאור תלונות חוזרות, בוצעו על ידי החברה לפיתוח קיסריה עבודות לתיקון המפגע.  גור נפתלי, נהג בחברת המוניות "גט טקסי" מתאר כי עוד בחודש מאי 2010  התריע על המפגע בכביש.  "רכב שבא ממול סינוור אותי וגרם לי לרדת לשוליים ואז נתקעתי עם החלק הפנימי של הגלגל בבור שלצד הכביש. בגלל הנזק שנגרם לי, נאלצתי להחליף ארבעה גלגלי מגנזיום ולרכוש חדשים. פניתי לחברה לפיתוח קיסריה בבקשה שיתקנו את הליקוי בכביש, שגורם לנזקים ומסכן חיי אדם. דיברתי עם אחד ממנהלי החברה, ואמרו לי שיסדרו את זה. המפגע לא טופל עד היום, המהמורה עדיין קיימת, ואותה תאונה אירע שוב עם אוטו חדש. לפני כחודשיים דיברתי עם קב"ט החברה, שאמר לי שוב שיפתרו את זה ואין כל סימן לפתרון, הבור עדיין קיים, וממשיך להוות סכנה".

נוסעים בכביש מסרו כי אכן בוצעו עבודות והמפגע תוקן. מהחברה לפיתוח קיסריה נמסר בתגובה: "החברה לפיתוח קיסריה מתחזקת באופן שוטף את הכבישים ביישוב שתחת אחריות מועצת חוף הכרמל. בימים אלו ממש, עובר הכביש המדובר תיקון בחלקו הדרומי במסגרת בניית שביל האופניים החדש המחבר בין שכונה 12 לחוף הזהב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות