fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תתעורר בן אדם

בקורסים ובסדנאות שהיא מעבירה, מלמדת יובל קסם רוז מפרדס חנה לקחת את הרוחניות צעד אחד קדימה כדי לאזור אומץ ולעשות את מה שאנחנו באמת רוצים. בין לבין היא מצאה זמן לכתוב שירי ריפוי וכעת מגייסת מימון להוצאת אלבום
"המחלה מספר אחת בעולם כיום היא דיכאון". קסם רוז (צילום: נירית שפאץ)
"המחלה מספר אחת בעולם כיום היא דיכאון". קסם רוז (צילום: נירית שפאץ)

כשבנה בן ה-19 של יובל קסם רוז, נגנית צ'לו בנעוריה, עזב את הבית לטובת שנת שירות, המוזיקה התחילה לחזור לחייה אחרי הפסקה של 18 שנים. התוצאה: הדיסק Drops of Love, דיסק שירי ריפוי שאותו היא מריצה כפרויקט בהדסטארט. נכון לאמצע השבוע, גויס מרבית הסכום ומועד הסיום של הפרויקט הוא מחר, ביום שבת.

קסם רוז, בת 39, אם חד הורית ותושבת פרדס חנה, מגדירה את עצמה כ"מנחה ומאמנת, תרפיסטית ואשת רפואה, הוגה ומובילה את 'דרך מפתח הלב, סדנאות, קורסים, טקסים ותנועה להתעוררות האדם'". את הסדנאות היא התחילה להעביר לפני 18 שנים, ולדבריה מגיעים אליהן אנשים בכל הגילאים מרחבי הארץ. בשנים האחרונות היא גם מעבירה סדנאות באירופה ובדרום אמריקה. "אני גם מאמנת, בשילוב של שמאניזם וקאוצ'ינג, אנשי מפתח בעולם העסקי בישראל, כולל חברי כנסת".

מהי מטרת הסדנאות?

"הסדנאות מחברות בין האנשים לליבם, עוזרות להם לפתוח אותו, להקשיב ללב שהוא סוג של מצפן, ולקבל אומץ ללכת עם מה שהלב אומר. אני גם מלמדת כלים להתמודד עם העידן שאנחנו נמצאים בו והשינויים האנרגטיים שקורים בו. אנחנו חיים בזמנים חדשים. הזמן מואץ, הכול יותר מהיר ואינטנסיבי, אנשים חשים בשינויים האנרגטיים, אבל לא כל כך יודעים מה לעשות. נוצרה סטייה חדה מהמסלול הבריא של התפתחות האדם. זה מורגש מאוד במערכות יחסים בין אנשים ובין אדם לעצמו.

"המחלה מספר אחת בעולם כיום היא דיכאון, משום שהאדם התרחק מעצמו. הוא כבר לא יודע מיהו, מה הוא אוהב ומה לא. הוא גוסס מבפנים".

קסם רוז אומרת כי אנו חיים בעידן ההתעוררות. "במקביל לסטייה הגדולה שנוצרה, אני רואה הרבה אנשים שמתעוררים. ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בסדנאות מודעות והתעוררות. חקר הגוף-נפש התפתח. זו תנועה שמתרחשת עכשיו ובאה להזכיר לאנשים שבכל אחד מהם יש אור ולכל אחד יש תפקיד בעולם הזה. כולנו מחוברים ברשת אחת, והחיים האלה הם מעבר לעניין ההישרדותי של לקום בבוקר, ללכת לעבודה, להשיג כסף ולקנות דברים.

"יש ממדים נוספים, של הרוח, של הלב, של החיבור של כולנו כגוף אחד, כאנושות. כאנושות אולי הבנו את זה כבר בראש, אבל אנחנו עוד לא מיישמים את זה. עדיין כל אחד דואג לעצמו, חיים במשפחות מפורדות, וכך מתנהל העולם".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב:"כל הפרדס".

"המחלה מספר אחת בעולם כיום היא דיכאון". קסם רוז (צילום: נירית שפאץ)
"המחלה מספר אחת בעולם כיום היא דיכאון". קסם רוז (צילום: נירית שפאץ)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות