fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי פרדס חנה כרכור שרו אריק איינשטיין

כ-100 מתושבי פרדס חנה-כרכור והסביבה, התכסנו בשבוע שעבר בקפה "המרפסת" בכרכור כדי לשיר משיריו של איינשטיין, בערב שנקרא "פשוט שרים אריק"
פשוט שרים אריק (צילום: אורה כהן)
פשוט שרים אריק (צילום: אורה כהן)

מותו של אריק אינשטיין בשבוע שעבר, הכה את המדינה בתדהמה, צער וגעגועים לזמר האהוב, ורגשות אלה לא פסחו על תושבי פרדס חנה-כרכור.

ענת מגל, בעלי קפה "המרפסת" בכרכור, ביטאה את רגשי האהבה לאריק ביוזמה ספונטנית, כשהזמינה את התושבים לערב שירה משיריו במרפסת בית הקפה. התושבים נענו ליוזמה, וכ-100 משתתפים מכל הגילאים הופיעו במקום והשתתפו בערב מרגש ונטול פוזות שנקרא "פשוט שרים אריק" והוקדש כולו שירים אהובים מכל הזמנים של הזמר.

סלעית בירן פרידמן ונמרוד פז (צילום: אורה כהן)
סלעית בירן פרידמן ונמרוד פז (צילום: אורה כהן)

את הערב הנחתה בשירה סלעית פרידמן בירן, ונמרוד פז שפרט בכישרון על גיטרה ושר לצדה. מסך הציג את מילות השירים המלוות בתמונות, ומיקרופון נוסף עבר בין יושבי בית הקפה שהשתתפו בשירה. בין השירים שהושרו היו עיר לבנה, בית הערבה, אמא אדמה, אותך, עוד נפגש, אגדת דשא, יש בי אהבה, בגללך, ועוד. התחושה הייתה של ערב ספונטני שבא מהלב ובו התאחדו ובוטאו רגשותיהם של כולם.

ענת מגל סיפרה לאחר מכן על תחושותיה בעקבות הערב: "אף פעם בעבר לא חשבתי לעשות שירה בציבור. הרעיון נולד כי היה צורך לשחרר ביחד את הפקק של העצב על מותו של אריק, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא דרך השירים. בערב הייתה אווירה מאוד נעימה, אינטימית וחברית. רבים מהאנשים שהגיעו באו לבקש שיהיה לזה המשך, ושנתחיל ליין של שירה בציבור במקום".

פשוט שרים אריק (צילום: אורה כהן)
פשוט שרים אריק (צילום: אורה כהן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות