fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרי הדר

היא רק בת 17, אבל לתלמידת התיכון הדר סיידוף שהודחה בשלב הדו קרב ב"דה וויס" בשבוע שעבר ברור שהיא לא תפסיק לשיר
הדר סיידוף (צילום: הילה בר)

הדר סיידוף, בת 17 מפרדס חנה, הצליחה לכבוש את ליבם של הצופים עוד בשלב הבליינד אודישן בתוכנית "דה וייס", כאשר שרה את "Time after time" של סינדי לאופר. לפני כשבוע סיידוף, שהצליחה לגרום לשלומי שבת להסתובב אליה, הודחה בשלב הדו הקרב.

ההדחה לא גרמה לסיידוף להפסיק לחלום לכבוש את הבמות. "ללא ספק אני אמשיך בתחום הזה, אשקיע את כל כולי. החוויה ב'דה וויס' גרמה לי לרצות את זה יותר ולהשקיע עוד יותר", אמרה השבוע, "רבים מזהים אותי ברחוב, אני מקבלת תגובות חמות ומפרגנות מאנשים שאני מכירה ובעיקר מאנשים אני לא מכירה, זה מאוד מרגש ומחמם את הלב. הופתעתי מכמות הפידבקים המפרגנים ברחוב וברשת שממשיכים כל יום. אני חייבת לציין שלא קיבלתי שום פידבק שלילי, האנשים שסביבי מדהימים ואני מודה לכל אחד מהם".

הדר סיידוף (צילום: הילה בר)

סיידוף לומדת בכיתה י"א בתיכון מבואות ים. "כשהתחלתי את התהליך ב'דה וויס' רק המשפחה שלי ידעה. כשנודע לחברים שלי שהתקבלתי הייתה התלהבות רבה, הרבה שאלות שהביעו סקרנות ופרגון רב. ידעתי שאני אכנס לתוכנית טלוויזיה מאוד מפורסמת, אך לא ידעתי שהיא תמשוך תשומת לב כל כך רבה כפי שקיבלתי", היא מספרת, "היתה ועדיין יש לי תמיכה ענקית מהבית ומכל הסובבים אותי. כולם מפרגנים לי, תומכים בי ואני אפילו יכולה להגיד שהם מאמינים בי יותר מכל אחד אחר. לא יכולתי לבקש יותר תמיכה ופרגון ממה שקיבלתי בבית".

הכתבה המורחבת תתפרסם ביום שישי ב"כל הפרדס"

כתבה: הולי גורפינקל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות