fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: מאות היתרי בנייה הונפקו בתוך שמונה חודשים

הועדה המקומית לתכנון ובנייה ציינה בשבוע שעבר את טיפולה בקרוב לכאלף פניות שונות מאז העברתה לאחריות המועצה המקומית. זמן הטיפול הממוצע בכל פניה התקצר משמעותית
מועצת פרדס חנה כרכור
מועצת פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפאץ)

הועדה המקומית לתכנון ובנייה ציינה בשבוע שעבר את טיפולה בקרוב לאלף  פניות שונות מאז העברתה לאחריות המועצה המקומית לפני כשמונה חודשים. מתוך הפניות הרבות שהתקבלו הונפקו מאות היתרי בניה, כאשר זמן הטיפול הממוצע בכל פניה התקצר משמעותית .

יצוין כי צמיחתו המואצת של הישוב בעשור האחרון הביאה לגידול משמעותי בהיקף הפעילות של פרדס חנה כרכור בוועדה המרחבית שומרון. בשל כך הציבה לעצמה הנהלת המועצה המקומית למטרה להביא להפיכתה של הועדה המקומית לתכנון ובניה לוועדה עצמאית על מנת להביא לייעול המערכת, שיפור השירות לתושב וזירוז זמני הטיפול בבקשות השונות. במרץ 2014 מהלך מורכב זה הסתיים בהצלחה, והחלה פעילותה העצמאית של הועדה המקומית לתכנון ובנייה בהובלתו המקצועית של מהנדס המועצה אדריכל אריה רפפורט עד כה טופלו בוועדה קרוב לאלף פניות והונפקו מאות היתרי בנייה. זמני ההמתנה לטיפול בבקשה התקצרו ועומדים בוועדה המקומית כיום על כחודשיים ימים בממוצע, כאשר זמן הוצאת הודעת החלטה בבקשה מתבצע לרוב תוך שבעה ימים.

"לאחר שנים רבות בהן הועדה פעלה מתוך הועדה המרחבית אנו נהנים בשמונת החודשים האחרונים מוועדה עצמאית ופעילה באחריות ובהובלת המועצה המקומית פרדס חנה כרכור" ציין געש "מהלך זה קודם ויושם בכדי להביא לייעול המערכת, לקיצור זמני הטיפול בכל פנייה ולהשתלבות הבנייה המקומית ביעדים התכנוניים ובתוכנית המתאר היישובית."

רפפורט הוסיף: "אנו עושים מאמץ לספק מענה זריז ומקצועי לפניות הרבות של התושבים ולהתחשב בצרכים הרבים העולים בפניות השונות. כלל הפניות נבחנות על פי תוכנית המתאר היישובית המבטאת את תפיסתנו לגבי אופייה של המושבה המתפתחת: שיפור וקידום איכות חיי התושב לצד שמירה על שטחים ירוקים, צביון כפרי וסביבה ירוקה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות