fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחמיה מנצור: גשר בין חילונים לדתיים

יליד ותושב פרדס חנה-כרכור, בן 54, נשוי ואב לחמישה, עוסק בתרבות הספרדית, מתמודד לקדנציה שלישית
נחמיה מנצור (עצמי)
נחמיה מנצור (עצמי)
נחמיה מנצור (עצמי)
נחמיה מנצור (עצמי)

סיעה: "הבית היהודי-מפד"ל החדשה"

מי: נחמיה מנצור, יליד ותושב פרדס חנה-כרכור, בן 54, נשוי ואז לחמישה, עוסק בתרבות הספרדית. מתמודד לקדנציה שלישית של חברות במועצה, מטעם מפלגת "הבית היהודי – המפד"ל החדשה".

מה: בקדנציה האחרונה שימש יו"ר ועדת איכות הסביבה במסגרתה קידם הקמת שבילי אופניים במושבה, פתר את בעיית האנפות שהיוו מטרד במרכז המושבה, שימש יו"ר ועדת קליטה, ועדת אירועים וועדת תנועה ותמרור. כחבר קואליציה הצביע נגד העלאת הארנונה.

למה דווקא אני: "מפלגת הבית היהודי היא הגשר בין דתיים לחילונים, ונושא הזהות היהודית הוא מהותי ביותר. בימים אלה של בלבול וחוסר הבנה ברורה של המקורות, חשוב שתהיה קואליציה שמשלבת חילונים, דתיים וחרדים. ברוח זו התנהלו תפילות הסליחות במתנ"ס לקראת יום הכיפורים שאירגני דרך ארגון רבני צהר. אני נחשב צנוע, יותר איש שטח מאשר איש ציבור. לכן הציבור נותן בי את אמונו. אני נוגע בכל הנושאים ומשרת את כל המגזרים. אני מרגיש אהדה מאוד גדולה לנושא החינוך, ומתכוון לעודד השקעה גדולה יותר ויותר בחינוך, ובעיקר בשכבות החלשות. אני מאחל לכולם שנה טובה של אחווה ושלום, גם בין המתמודדים לבחירות, ובשורות טובות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות