fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעגן מיכאל: הצוות מתרחב

במועדון חגגו את סיום העונה והחלו בהכנות לעונה הבאה. בן לוינשטיין וקובי מזרחי הצטרפו לסגל. שי מימון: "עברנו עונה רצופה בחוויות והישגים. בעונה הבאה נרתה להגיע למקומות גבוהים יותר"
אלופים. נערים ג' (צילום: צילום: שי מימון)
אלופים. נערים ג' (צילום: צילום: שי מימון)

במחלקת הנוער של הפועל מעגן מיכאל ערכו בשבוע שעבר את מסיבות סיום העונה. במהלך האירוע שיבחו ראשי המחלקה את ההישגים הרבים של הקבוצות השונות. "ההישגים שלנו היו במישור הערכי~החינוכי וגם במישור המקצועי", אמרו ראשי המחלקה. עיקר המחמאות הופנו לקבוצת נערים ג' שזכתה באליפות המדינה, האליפות הראשונה אי פעם של המחלקה.

ראשי המועדון זהר גת ושי מימון מעוניינים לטפס מדרגה נוספת מבחינה מקצועית ומצרפים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. בתחילת השבוע סיכם במועדון בן לוינשטיין שיאמן את קבוצת נערים ב' (הקבוצה שזכתה באליפות המדינה). לוינשטיין אימן בשלוש השנים האחרונות את קבוצת הנוער של מכבי הרצליה וכן שימש עוזר המאמן בקבוצת הבוגרים שמשחקת בליגה הלאומית. מימון אמר: "עד העונה החולפת אני אימנתי את הקבוצה אבל החלטתי לשנות כיוון. לוינשטיין נחשב לאחד המאמנים הטובים במחלקות הנוער".

לסגל המקצועי הצטרף גם קובי מזרחי שאימן בעבר במחלקות נוער רבות, בהן חיפה, ויאמן את קבוצת טרום א'. מימון יאמן העונה את קבוצת הנוער. רותם ארד ימשיך בקבוצת נערים ג' ויניב לוגשי יאמן את קבוצות ילדים ב' וטרום ב'. מאמן הכושר, דידי חממי, ממשיך לעונתו החמישית במועדון, ובמקביל ישמש מאמן הכושר של מחלקת הנוער בהפועל חדרה.

ביום ראשון הקרוב ייערך יום פתוח במגרש הכדורגל במעגן מיכאל, במהלכו יציג מימון את חזון המועדון ודרך העבודה. בנוסף יערכו מבחנים לילדים בכל השנתונים. מימון: "עברנו עונה רצופה בחוויות והישגים, קבוצתיים ואישיים. שני שחקנים שלנו השתלבו במכבי פתח תקווה ובעונה הבאה ייצאו שלושה שחקנים להפועל רעננה מליגת העל. אין לי ספק שגם הם יצליחו להשתלב שם בצורה טובה. אנו עובדים במרץ על ההכנות לעונה הבאה בתקווה להגיע למקומות גבוהים יותר".

אלופים. נערים ג' (צילום: צילום: שי מימון)
אלופים. נערים ג' (צילום: צילום: שי מימון)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות