fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה שעכבר קטן אחד יכול לעשות

אתמול הושבתו אימוני הערב במועדון ספורט פרדס חנה לאחר שעכבר נגס בכבל חשמלי וגרם לקצר בתאורת המגרש. הבוגרים יארחו ביום שישי את הפועל אום אל פחם
עמוד התאורה שיצא מפעילות צילום: מאיר מרדכי
עמוד התאורה שיצא מפעילות (צילום: מאיר מרדכי)

אם זה לא היה אמיתי, זה בטח היה מצחיק. ביום ראשון גילו ראשי מועדון ספורט פרדס חנה כי אין חשמל במגרש ולא ניתן לקיים אימונים. בתחילה חשבו כי מדובר בהפסקת חשמל יזומה, אבל בהמשך התברר כי מדובר בקצר בארון החשמל הראשי. האחראי לקצר, היה לא פחות ולא יותר, עכבר שנגס בכבל החשמל, התחשמל והחזיר את נשמתו לבורא. למחרת הגיע למגרש חשמלאי שתיקן את הקצר והחשמל חזר על כנו.

יש לציין כי מדובר במערכת חשמל חדשה שהותקנה במגרש בתחילת העונה על מנת לאפשר לקיים אימונים בשעות הערב בימי הקיץ החמים. מהמועדון נמסר כי למרות הקצר חלק מהאימונים התקיימו לאורם של שני פרוז'קטורים שמוצבים מחוץ למגרש. יו"ר הקבוצה, מאיר מרדכי, סיכם חוויה: "זה מקרה לא נעים, אבל תיקנו את החשמל במהירות האפשרית והחזרנו את המועדון ללו"ז הרגיל".

עמוד התאורה שיצא מפעילות צילום: מאיר מרדכי
עמוד התאורה שיצא מפעילות (צילום: מאיר מרדכי)

בקבוצה הבוגרת נערך אימון קצר ביום ראשון ובסיומו יצאה הקבוצה לערב גיבוש. מרדכי: "אנחנו נמצאים ברגעים המכריעים של העונה, ולכן היה חשוב לכנס את השחקנים לפעילות חברתית לפני רגע האמת של העונה".

ביום שישי, תחזור הקבוצה הבוגרת למשחקי הליגה ותארח את הפועל אום אל פחם. קבוצת הנוער של המועדון סיימה בשבת שעברה בתיקו 2:2 במשחק חוץ מול מכבי עמק חפר. שער השוויון של פרדס חנה נכבש בדקה האחרונה של המשחק על ידי רועי זן. רועי דרעי כבש את השער הראשון.

קבוצת נערים א' של פרדס חנה אכזבה כאשר סיימה בתיקו 2:2 ביתי מול הפועל אעבלין החלשה. מייסר קובהא ויוסי עשור כבשו לפרדס חנה. קבוצת נערים ב' ניצחה במשחק חוץ את בני יהוד בתוצאה 0:3 וממשיכה להוביל את הליגה. קבוצת נערים ג' סיימה בביתה בתיקו 2:2 מול איחוד בני כפר קרע. שני גל ורון כהן כבשו בפנדל לפרדס חנה. קבוצת ילדים א' הפסידה להפועל ערערה בתוצאה 4:0 וקבוצת ילדים ב' הפסידה להפועל קלנסואה בתוצאה 3:1.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות