fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגיע לכם כל הטוב הזה

היענות תושבים גבוהה לאירוע "טוב ברחוב". כ-10,000 איש נהנו משפע של פעילויות ומופעים שנערכו בוואדי, חצר השוק הישן ורחוב הבנים. חיים געש: "זהו פסטיבל של כולם יחד למען כולם, ואני מקווה שאווירה מיוחדת זו תמשיך ללוות אותנו עוד ימים רבים ובאירועים רבים"
מתחם השוק הישן בפסטיבל. צילום: נירית שפאץ
מתחם השוק הישן בפסטיבל. צילום: נירית שפאץ

 

 

למעלה מ-10,000 אנשים, לפי הערכות המשטרה, הגיעו למרכז פרדס חנה ביום חמישי שעבר לאירוע "טוב ברחוב". הוואדי, חצר השוק הישן ורחוב הבנים בפרדס חנה לבשו חג לקראת האירוע. בימים האחרונים לפני הפסטיבל עבדו לילות כימים עובדי המועצה, מנהלי האגפים והמחלקות וצוות ההפקה של המפיק והמנהל האמנותי, אייל כגן, לארגן את הפסטיבל עד לפרטיו האחרונים, לקשט את הרחובות ולהכין את האזור לאירוע מסודר, נעים ובטוח.

עשרות מציגים, אמנים ומופיעים רקמו יחד את אחד האירועים המיוחדים והמרגשים שחוותה פרדס חנה כרכור בשנים האחרונות. הקהל הרב שהחל לזרום למרכזה הוותיק של פרדס חנה כלל משפחות עם ילדים רכים בעגלות, צעירים ובני נוער, אזרחים ותיקים, חובשי כיפה לצד קהל חילוני, מה שהציג את יופייה של המושבה כקהילה מגוונת, חמה ומאוחדת. הרחובות קושטו בפנסים סיניים, בלונים ודגלים, עצי הוואדי הוארו בצבעי ורוד וכחול והאזור הוצף בבמות גדולות וקטנות שהפכו כל פינה למוקד עניין עבור המבקרים.

הפסטיבל. צילום: רותי שליט
שמחים ביחד. באחת ההופעות (צילום: רותי שליט)

חצר השוק הישן המחודשת, שנמצאת בתהליכים מתקדמים של בנייה, התעוררה לחיים לערב אחד ונראתה קסומה מתמיד. על הבמה עלו להקות נוער מהיישוב בסדרת הופעות, ובהמשך הערב עלו לבמה בשוק אמנים מוזיקליים מגוונים שהציגו מוסיקה מקורית משובחת שכאילו נכתבה עבור המקום המתחדש. ברחבת השוק נערך יריד אמנים בו הציגו אמני המושבה את יצירותיהם, ואלפים גדשו את רחבת השוק לאחר עשרות שנים בהן עמדה שוממת. גם הוואדי הוצף במבקרים. הפעילו את הקהל שחקני תיאטרון הידית, להטוטנים, וסביב הוואדי היו מיצגים רבים ומגוונים: איש פסל, בלוניזם, אנשי הלטאה, לוליינות, רקדניות פלמנקו, אמן שצייר להפליא על פיסות פסולת, ועוד עשרות מציגים מתחום אמנויות הבמה והאמנות הפלסטית. בבמה המרכזית בוואדי הופיעו להקת ג'יין בורדו, טרנטה גרוב, אורקה שאירחה את אורי לביא ועוד. במקום נערך יריד אוכל, בירה, קפה ומאפים, ובתי העסקים פתחו את החנויות עד לשעות הלילה המאוחרות.

ראש המועצה, חיים געש: "אני שמח ונרגש על ההיענות הגבוהה והחיובית לאירוע המיוחד. טוב ברחוב צמח כיוזמה לייצר אירוע מותאם במיוחד עבור המושבה, לקהל, לאמנים ולאווירה. האירוע הופך למסורת חשובה ביישוב, ואנחנו נמשיך לקיימה, לעבור בין רחובות היישוב בכל שנה ואף להרחיבה בהתאם לצורך. אני מבקש להודות לכל מי שלקח חלק בהפקת האירוע ובארגונו, במחשבה ובפועל בשטח. זהו פסטיבל של כולם יחד למען כולם, ואני מקווה שאווירה מיוחדת זו תמשיך ללוות אותנו עוד ימים רבים ובאירועים רבים. פרויקט חידוש השוק הישן הוא מהפך, לראשונה בפרדס חנה כרכור מתחם תרבות ופנאי ייחודי עבור התושבים ומבקרים מבחוץ. 'טוב ברחוב' הצליח להעניק הצצה קסומה ליופיו של המקום, ואנו פועלים במרץ על מנת להביא להשקתו הרשמית של המקום בחודשים הקרובים".

מתוך "טוב ברחוב": איש הפסל. צילום: טליה שפירא
מתוך "טוב ברחוב": איש הפסל. צילום: טליה שפירא

רינה רונן, חברת המועצה יו"ר ועדת אירועים וחברת ועדת ההיגוי של הפסטיבל: "נראה היה שישנו צמא לאירועים מסוג זה, והפסטיבל הותאם באופן מיטבי לתושבים ולציבור המבקרים. אנחנו שמחים גם על ההיענות הגבוהה, על השתתפותם החשובה של בני הנוער כמופיעים וכקהל, על המופעים האיכותיים והאמנות המצוינת ביישוב. יום אחד בשנה פרדס חנה כרכור יצאה לרחוב, אנשים התערבבו, נפגשו, שכחו את הדאגות ושמחו יחד ברחוב, וזה בהחלט מרגש. חשוב לי להודות לכל עובדי המועצה על המאמץ הרב, המסירות ושיתוף הפעולה שהיו חלק בלתי נפרד מהצלחת הערב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות