fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להתאהב כל יום מחדש

מאיה שניידמן, בת 42, נשואה בפעם השנייה, עזבה קריירה בהיי-טק ומעבירה סדנאות לזוגות נשואים שבעקבות הילדים, העבודה והמשכנתה שכחו לאהוב. "אם לא שמים קונטרה לשגרה השוחקת, גינת האהבה נובלת. אני באה להגן על האהבה. אני לוחמת הקסם בזוגיות", היא מסבירה
מאיה שניידמן (צילום: עצמי)
מאיה שניידמן (צילום: עצמי)

בסדנאות שהיא מעבירה במרכז מעגל בכרכור, "בשביל האהבה", מאיה שניידמן מצליחה לגרום לזוגות בפרדס חנה-כרכור והסביבה להתאהב מחדש זה בזה.

שניידמן, בת 42, תושבת זכרון יעקב, נשואה בפעם השנייה באושר עם ילדה בת שלוש, מספרת איך הניסיון האישי הוביל אותה להבנה שמה שצריך בקשר ארוך טווח הוא הקסם: "התארסתי והייתי נשואה במשך שבע שנים. זה התחיל מאהבה ענקית, היינו מאוד מאושרים, ולאט לאט זה הידרדר ונגמר. שמתי לב שלהרבה אנשים סביבי זה קורה. אנשים נפגשים, מתאהבים בטירוף, מתחתנים, ואז השגרה משתלטת. בהתחלה, כשאנשים מאוהבים, הם מרגישים שהם אצל בן הזוג במקום הראשון, שהם נורא חשובים לו ושהוא רואה אותם באמת. ואז, עם הזמן, במיוחד כשיש ילדים, פתאום נכנסים הרבה דברים. בן הזוג עובר ממספר 1 בסדר העדיפויות למספר 101. הבנתי שזו אחד הסיבות העיקריות לזה שהאהבה נעלמת ואנשים מתגרשים".

תרגילים של הלב
שניידמן באה מתחום לגמרי אחר, אבל בעצם תמיד היה בה הצד שבא לידי ביטוי עכשיו. "למדתי במכון וייצמן תואר שני במדעי המחשב ומתמטיקה", היא מספרת, "הייתי הייטקיסטית בתפקידי ניהול, אבל תמיד הייתי מכוונת לתחום שאני עוסקת בו עכשיו. עסקתי בו כתחביב, בהיקף של לא פחות שעות. התחביב שלי תמיד היה ללמוד התפתחות. למדתי NLP, דמיון מודרך, אימגו, אימון, שיטת enneagram להבנה של טיפוסי אישיות. אחרי לידת בתי עזבתי את ההיי-טק, כי לא רציתי לראות את בתי שעתיים ביום. וזו הייתה ההזדמנות שלי לעסוק במה שאני אוהבת. כיום אני מתפרנסת מ'בשביל האהבה' ומלימוד של שיטת enneagram".

את התוכנית היא מעבירה במרכז בסדנאות של 4-6 זוגות, וגם במפגשים פרטיים עם זוגות. בנוסף למרכז מעגל, סדנאות ומפגשים מתקיימים גם בביתה שבזכרון יעקב. "אני לא עושה טיפול זוגי, אני מעצימה בזוגיות דברים טובים. בסדנאות ובמפגשים שלי אנשים לא חופרים בבעיות ובטענות, אלא נזכרים למה התאהבו אחד בשני. מסתכלים אחד בשני בעיניים של פעם".

הסיפור המלא בגיליון סוף השבוע של עיתון כל הפרדס

מאיה שניידמן (צילום: עצמי)
מאיה שניידמן (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות