fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיפאיים ותל אביבים עוצרים בפרדס חנה

מחצית מהרוכשים בפרויקט 'אלמוג המושבה הלבנה' בפרדס חנה הם חיפאים ותושבי גוש דן. רשות המיסים: בשנה האחרונה בלבד עלו מחירי הדירות בכמעט 9 אחוזים
קבוצת אלמוג המושבה הלבנה (קרדיט: טוטם)
קבוצת אלמוג המושבה הלבנה (קרדיט: טוטם)
קבוצת אלמוג המושבה הלבנה (קרדיט: טוטם)
קבוצת אלמוג המושבה הלבנה (קרדיט: טוטם)

מבדיקה  שערכה קבוצת אלמוג ושטרית אחזקות הבונה בימים אלו את השלב השני בפרויקט אלמוג המושבה הלבנה עולה כי מחצית מהרוכשים בשלב א' של הפרויקט הם  תושבי ערי המרכז והשרון כמו רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה ונתניה ותושבי צפון הארץ: חיפה והקריות. את ההתעניינות של תושבי המרכז בעיקר, מחזקים נתוני רשות המיסים. על פי הדיווחים בשנה האחרונה בלבד עלו המחירים בפרדס חנה בכמעט  תשעה אחוזים. גם מבין תושבי האזור ניכרת התעניינות, מעיקר מצד משפרי דיור.

פרויקט המגורים "אלמוג המושבה הלבנה" מציע 108 קוטג'ים דו משפחתיים בני 5 חדרים, על מגרשים בשטח הנע בין 230 ל- 400 מ"ר ומאובזרים במפרט גבוה הכולל מחסן בן 6 מ"ר ושתי חניות פרטיות צמודות במחיר של החל מ- 1.7 מיליון שקלים, כולל  מפרט טכני עשיר ומערכת בית חכם. האכלוס צפוי לשלב א' – דצמבר 2015.

מבין היחידות שנמכרו לאחרונה: קוטג' דו משפחתי, בן 5 חדרים בשטח 145 מ"ר בנוי, על קרקע בשטח של כ -350 מ"ר פלוס  6 מ"ר מחסן חיצוני, נמכר ב- 1.69 מיליון שקלים. מקבוצת אלמוג מוסרים כי בימים אלו שוקדים על תכנון 'בית לדוגמא' שישמש כאמצעי שיווק נוסף לפרויקט ויושק כבר בחודש הבא.

לרגל פתיחת השלב השני מציעה החברה מבצע מימון בתנאים מיוחדים לעשרת הרוכשים הראשונים: קוטג' במחיר של 1.65 מיליון שקלים עם תשלום מקדמה בסכום של  330,000 ברכישה והיתרה לקראת האכלוס.

סמנכ"ל השיווק בקבוצת אלמוג  רז שרייבר: "את ההתעניינות הרבה אפשר להסביר בעיקר בעובדה שהמוצר שבידינו קולע בדיוק לטעם של קהל צעיר המעוניין להגשים את חלום הבית הפרטי ומגורים באיכות חיים אך במסגרת מחיר שפוי ללא צורך להתרחק משמעותית ממרכז הארץ. כנראה שפרדס חנה נותנת מענה הולם לביקושים אלו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות