fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: הוארך מעצרו של החשוד בחטיפת הילדה בחמישה ימים

חטיפת הילדה בפרדס חנה: נעצר חשוד שזוהה במצלמת האבטחה
מעצרו של החשוד ליאור אברמוב (צילום: שלומי גבאי)
מעצרו של החשוד ליאור אברמוב (צילום: שלומי גבאי)

הוארך מעצרו של החשוד בחטיפת הילדה בת החמש מפרדס חנה לפני כשבוע. החשוד  ליאור אברמוב נעצר  אתמול (שלישי) בשעה 20:20 בחשד כי פרץ לדירה בפרדס חנה וגנב מתוכה רכוש, ולאחר שיצא מהדירה, חטף את הילדה של בעלי הבית שהינה קטינה בת 5, לצורך ביצוע עבירת מין, ובהמשך ביצע בה מעשה מגונה. בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים.

השופט העיון בתיק החקירה מגלה כי קיים חשד סביר לכך שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו, והחשד לא מתייחס רק לדמיון לצילומי מצלמת אבטחה, אלא על ראיה פורנזית שנמצאה בזירת האירוע, זירה שהחשוד בחקירתו מרחיק את עצמו ממנה מכל וכל.

מעצרו של החשוד ליאור אברמוב (צילום: שלומי גבאי)
מעצרו של החשוד ליאור אברמוב (צילום: שלומי גבאי)

השופט אהוד קפלן פסק כי קיימת עילת מעצר של מסוכנות שעליה אין צורך להכביר מילים, וקיימת עילת מעצר נפרדת של חשש לשיבוש הליכי החקירה. "הוצגה בפני רשימת פעולות חקירה שיש לבצע, מספר רב מהפעולות עלול להיות משובש אם החשוד ישוחרר, אך העיקר הוא שבטרם מיצוי החקירה והתבהרות התמונה, לא ניתן לומר שחלופת מעצר תענה על המסוכנות. לא מצאתי הצדקה לאסור את פרסום שמו של החשוד. לטעמי, מי שטביעות אצבע שלו נמצאות בבית פרטי ואין לו הסבר על כך, לא זכאי לאיסור פרסום גם אם נכונה טענת באת כוחו שהוא רק פרץ לדירה ולא ביצע שום עבירה של חטיפה או עבירה אחרת. לא זה ההסבר שהחשוד נתן לחוקריו, אך גם אם זה ההסבר הנכון למציאת טביעת האצבע שלו, הרי לא מדובר באיזשהו אדם חף מפשע שפרסום שמו יטיל עליו כתם נוראי שהוא לא זכאי לו, וזכות הציבור לדעת גוברת במקרה זה על זכותו לפרטיות".

המשטרה עצרה אמש (שלישי) בשעות הלילה המאוחרות, חשוד בפרשת חטיפת הילדה בת החמש שנמצאה בבית הכנסת. לפני מספר ימים פירסמה המשטרה תמונה של אדם החשוד במעורבות במקרה. מצלמות אבטחה זיהו אותו יוצא מביתה של הילדה עם תיק על הגב. תחנת חדרה הצליחה בפעילות מרוכזת, שיטתית ונחושה לשים את ידה על צעיר תושב המקום בן 21 החשוד באירוע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות