fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השקט שנשאר במושבה

נדחתה התוכנית להחלפת שטחים למטרת יצירת שטח רצוף לבנייה ציבורית בשכונת האלון בטענה שיגרום למטרדי רעש
שכונת האלון
שכונת האלון (צילום: עצמי)

בדיון של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה עלתה לדיון תוכנית לאיחוד שטחים בשכונת האלון לצורך בנייה בשטח אחד רצוף, שכמוצהר בתוכנית מיועד עבור למבני ציבור. התוכנית היא לאחד את שני השטחים לשטח אחד, תוך השארת שטח ציבורי פתוח. משתתפים בישיבה מסרו כי התוכנית נועדה לאפשר הגדלת זכויות הבנייה בשטח ויצירת שטח בנייה גדול יותר. נמסר כי תושבי שכונת אלון התנגדו לתוכנית, וכי חברי מועצה תמכו בהם. ההתנגדות נומקה, בין השאר, בכך שהתוכנית תפגע באופי שכונת המגורים השקטה ותיצור עומסי תנועה ומטרדי רעש.

שכונת האלון
שכונת האלון (צילום: עצמי)

התוכנית לאיחוד השטחים נדחתה ברוב קולות: 9 חברי מועצה הצביעו נגד ורק 3 תמכו. ההשלכות: התוכנית מגיעה לדיון בוועדה המחוזית ביום שני השבוע כשהיא לא מלווה בהמלצת המועצה, אלא בהתנגדותה. תושבי שכונת האלון פנו לחברי מועצה לפני הדיון בבקשה שיסייעו להם למנוע את התוכנית. אבי כאכון, מסיעת "המושבה שלנו", מספר: "פנו אלי אנשים מוועד פעולה של שכונת האלון. סיירתי במקום, הבנתי את טענותיהם והנחיתי אותם כיצד לפעול. הם פנו גם לחברי מועצה אחרים. אנשים בקואליציה ובאופוזיציה עשו עבודה טובה ולא תמכו בזה, והמועצה לא תמליץ לוועדה המחוזית לתמוך בתוכנית הזאת".

מהמועצה נמסר: "ועדה מקומית הינה מוסד תכנון הפועל משיקולים תכנוניים בלבד ואין בו קואליציה ואופוזיציה. כמו כן טרם הופץ פרטי כל לשתי הישיבות, כשיופץ ניתן יהיה להתייחס".
הכתבה המורחבת ביום שישי ב"כל הפרדס"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות