fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אגד ביטלה את תחנת ההורדה במחלף חבצלת

השינוי של החברה נערך בקו 852 לכיוון צפון. השלט על התחנה הוסר. נוסעים בקו: "ההחלטה נעשתה כגנבים בלילה". אגד בתגובה: "משרד התחבורה אישר לבטל באופן זמני את התחנות הללו ולקצר את משך הנסיעה"
מועצת עמק חפר תילחם בהחלטה. מחלף חבצלת ( צילום: רותי ברמן)
מועצת עמק חפר תילחם בהחלטה. מחלף חבצלת ( צילום: רותי ברמן)

אחרי עשרות שנים שחברת אגד מפעילה את קו 852   חל שינוי בתחנות ההורדה.  משבוע שעבר ביטלה החברה את תחנת ההורדה בקו 852  במחלף חבצלת מתל אביב לפרדס חנה על המחלף. השלט על התחנה הורד ולא הושם אחר במקומו.  כעת  הקו עוצר במחלף נתניה ובבית חרות. הסיבה העיקרית לביטול תחנת ההורדה במחלף חבצלת קשורה לצורך (הזמני) להיכנס למחלף מכיוון צפון.

מועצת עמק חפר תילחם בהחלטה. מחלף חבצלת ( צילום: רותי ברמן)
מועצת עמק חפר תילחם בהחלטה. מחלף חבצלת ( צילום: רותי ברמן)

תושבי המושבים בסביבה ועובדי מתחם ביתן אהרון נשארו ללא מענה הולם של תחבורה ציבורית נוחה לכיוון צפון: "כתוצאה מכך ההמתנה בתחנה בתל אביב לאוטובוס שכן עוצר היא קרוב לשעה. כמו כן עובדי מתחם ביתן ואחרים נאלצים גם הם למצוא פתרונות אחרים תוך איבוד זמן יקר. נראה לי שהחלטת אגד נעשתה כגנבים בלילה, ללא פרסום וללא אישור וכל המטרה הנה חיסכון בזמן העלייה למחלף. הפחתה של קו אחד זו פגיעה רצינית. זהו חיסכון של חמש דקות ולאגד זה משמעותי והוא נעשה על חשבון הנוסעים. אני חושב שזה מחטף בשיטת מצליח", כך הסביר רמי בן שלום תושב בת חן.

ממועצת עמק חפר נמסר כי המועצה מנהלת מאבק להחזרת תחנת העצירה של אגד במחלף. המועצה פנתה למנכ"ל המשרד עוזי יצחקי בבקשה להוסיף תחנת עצירה לתחבורה ציבורית במחלף חבצלת השרון: "בעבר היתה תחנת עצירה במחלף חבצלת השרון ואין סיבה כי תחנה זו תבוטל בשל שינויים ועבודות המבוצעים בכביש זה. המועצה מקבלת תלונות מתושבי הישובים הסמוכים בגין ביטולה של תחנה זו".

מחברת אגד נמסר בתגובה: "בשל עבודות התשתית במחלף חבצלת בוטלה התחנה על כביש 2 והוסטה לכבישי הגישה לישובים הסמוכים. שינוי זה הוסיף בין 7 ל-10 דקות למשך הנסיעה של קו 852, דבר שאומנם הטיב עם מספר בודד של נוסעים מהאזור אולם גרם לעיכוב עבור עשרות ואף מאות נוסעים בקו. מסיבה זו אישר משרד התחבורה לבטל באופן זמני את התחנות הללו ולקצר את משך הנסיעה. עדכון זה פורסם בהתאם להנחיות משרד התחבורה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות