fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

באושר ובכושר

צעירה עם יוזמה. ג'ני בוצ'רוב צילום עדי אלקובי
צעירה עם יוזמה. ג'ני בוצ'רוב צילום עדי אלקובי

תכירו את ג'ני בוצ'רוב, 25 נתנייתית בעלת  סטודיו "מקסימום" למחול ופיטנס ברחוב שמואל הנציב 3. החלה לרקוד בגיל ארבע כשעלתה עם הוריה מרוסיה. אביה אלברט עסק ברוסיה בהוראת ריקודים סלוניים ואמה אנג'ליקה במוזיקה.

בגיל 18 כשסיימה את עונת התחרויות שלה, אביה חשב שזומבה יכול לעניין אותה ויידע אותה על קורס מאמני זומבה שנפתח: "עשיתי קורס מדריכי זומבה ומיד התחלתי לאמן. לפני ארבעה חודשים פתחתי סטודיו בו הוריי מאמנים ביחד איתי. בסטודיו "מקסימום" למחול ופיטנס ניתנים אימוני כושר קבוצתיים, אימונים אישיים אחד על אחד וחוגי ילדים ונוער. כמו כן מתקיימים שיעורי הכנה לריקודים לאירועים. מי שרוצה להפיק מקסימום תוצאות לקראת הקיץ, בכושר ובחיטוב, זה המקום".

צעירה עם יוזמה. ג'ני בוצ'רוב צילום עדי אלקובי
צעירה עם יוזמה. ג'ני בוצ'רוב צילום עדי אלקובי

ג'ני, למדה באורט יד ליבוביץ ובמקצועה השני היא מעצבת גרפית. בצבא שרתה כמנהלת רשת בגדוד 383 בתקשוב. היא הבינה מהר מאד שהיא רוצה להיות עצמאית וכשנפלה בידיה ההזדמנות לפתוח סטודיו משלה היא לא היססה לרגע, חברה להוריה אנג'ליקה בוצ'רוב ואלברט בנדצקי ותוך חודש של שיפוצים וארגונים הקימה סטודיו שאותו היא עצבה ואותו היא ממתגת.

מה החלום שלך?
בית עם משרד גרפיקה המשקיף לפרדס וסטודיו לכושר בחצר האחורית

איפה תהיי עוד 10 שנים?
עובדת במה שאני אוהבת ומוקפת במשפחה תומכת

מה משמח אותך?
אנשים שעובדים קשה ולא מוותרים לעצמם.

מה מעציב אותך?
כשפוגעים באנשים בגלל דימוי הגוף שלהם.

מה המוטו שלך בחיים?
עבוד חזק אכול טעים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות