fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמן רב- גוני

עד גיל 28 הספיק נעם פנחסוב מחניאל להוציא שני אלבומי סולו, לחרוש את הארץ בהופעות, לכתוב ספרים וטור אישי ולשחק בתאטרון. ועבורו, שמורגל לעבודה ומלא באמביציות זוהי רק ההתחלה
לא זקוק לתוכניות ריאליטי. נועם פנחסוב (צילום: שחר שביט)
לא זקוק לתוכניות ריאליטי. נועם פנחסוב (צילום: שחר שביט)

נועם פנחסוב, 28 מוסיקאי ממושב חניאל הוציא בשבוע שעבר את האלבום השלישי שלו, לילה בלי שינה. נועם כותב, מלחין, מנגן בגיטרה ופסנתר ושר. הוא שר רוק ישראלי והאלבומים הקודמים שלו הם "אני וכל המחשבות" ו"משחק מטומטם" שהוציא לפני שלוש שנים.

"כשהגיע אלי העותק הראשון מאלבום הבכורה שלי.,האדם שקיבל את הדיסק הזה היה אבא שלי. כשהגיע אלי העותק הראשון מהאלבום השני שלי האדם שקיבל הדיסק הזה היה אבא שלי. וכך גם, כשהחזקתי את העותק הראשון של הספר שהוצאתי. מי שקיבל אותו היה אבא שלי.  וגם כשקיבלתי את העותק הראשון מהאלבום האחרון שלי מי שקיבל את הדיסק הזה היה אבא, אלא שהפעם כל השירים נכתבו עליו והוא כבר לא יזכה לשמוע את השירים".

בשבוע שעבר הופיע נועם עם השירים מהאלבום החדש בהופעה מיוחדת ב'תיאטרון תמונע' : "האלבום טעון והלוואי ולא היה נכתב לעולם", הוא אומר בצער לאחר שהלך לבית העלמין לספר לאביו את החדשות המשמחות. "האלבום האחרון נכתב כולו על אבא שלי שנפטר לפני ארבעה חודשים. זה געגוע לחבר הכי טוב שלי. אהבה שנקטעה אבל בליבי היא ממשיכה. הוא השאיר בי אנרגיות טובות ובשירים יש המון חיים".

אמן רב תחומי. נעם פנחסוב (צילום: שחר שביט)
אמן רב תחומי. נעם פנחסוב (צילום: שחר שביט)

נועם פנחסוב הוא אחד מהאמנים היותר פעילים במוסיקה הישראלית החדשה. שני אלבומי סולו שלו נמכרו ב- 5000 עותקים, הוא הופיע ב למעלה מ-50 הופעות בסיבוב ההופעות 'מסע 10' והוא גם משחק בתיאטרון בית ליסין. פנחסוב הינו מוזיקאי ופרפורמר ייחודי ומרגש, הפועל ומופיע עשר שנים באופן רצוף ותדיר בכל רחבי הארץ. הוא הגיע עם הופעתיו אל במות קטנות כגדולות מהצפון עד הדרום ולליבם של רבבות, תוך שהוא צובר קהל מעריצים הדוק שגדל והולך. מסירותו ואהבתו לקהל להופעות ולדרך, מאפשרת לו למלא אולמות גדולים ומכובדים כגון הצוותא, מועדון הבארבי, סוזן דלל, מועדון הביט בחיפה, המעבדה בירושלים, הפטריה בקיבוץ דן ועוד.

הוא גם עוסק בכתיבה, והוציא את ספרו הראשון עשרים ושמונה חיוכים אשר זכה לתגובות חמות. כמו כן היה לו טור קבוע, במשך שנה, באתר 'וואלה!' בשם "נועם פנחסוב בדרכים" בו הוא תאר את חוויותיו ממסע הופעותיו ברחבי הארץ .

למה לא הלכת לתכנית ריאליטי?

"אני לא מתאים לזה. שרים שם קאברים ואני שר רק את השירים שאני כותב. ריאליטי יכולה לעשות טוב לזמרים בכך שגורם לאנשים להתגעגע לאומנים אמיתיים מאידך אני מרחם על הילדים שהולכים לריאליטי מאחר וזו דרך לא טבעית ולא מבוססת. חוץ מהשם לא נשאר דבר מאחר ואין להם מה לתת. באים לשם אנשים שיודעים לשיר אבל אין להם דבר נוסף לתת. התהילה נמשכת חודש בו הם מצטלמים, ואז הכל נגמר. אני למדתי לנגן לבד, מופיע לבד כבר עשר שנים ויש לי המון תקווה להיחשף ולהתפתח".

לא זקוק לתוכניות ריאליטי. נועם פנחסוב (צילום: שחר שביט)
לא זקוק לתוכניות ריאליטי. נועם פנחסוב (צילום: שחר שביט)

נועם נולד בחניאל שם גרה משפחתו. הוא עסוק בעבודה ובקידום הקריירה שלו והוא מפרנס את עצמו וממן את תקליטיו לבדו. עלות הוצאת האלבום היא בין 30 ל-100 אלף שקלים. הוא יכול היה לגייס את זה באמצעות תמיכת ההמונים. אבל כדי שהקהל יכיר אותו הוא יצא למסע הופעות בכל הארץ מקרית שמונה ועד מצפה רמון בשם "מסע 10" לציון עשר שנות קריירה.

"לא היה לי האומץ לגייס את הכסף באמצעות ההמונים כי אני מאמין בעבודה. אני מושבניק שחונך לעבודה ולכן אין אצלי בלקסיקון את המילה "קשה לי". אני חונכתי לעבוד בשביל להתפרנס. אני מופיע כבר עשר שנים, לפעמים גם בפאבים מול קהל של 20 אנשים. זו הדרך שלי. היא מאתגרת ואני שורד אותה. אני שואף לבמות גדולות יותר לקהל גדול יותר ולא רואה עצמי מופיע כל השנים בפאבים. אני מחכה שאנשים יבינו את השירים שלי את השפה שלי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות