fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: מושלמים

קבוצת הכדורעף של מכבי מנשה/חדרה/עמק חפר (צילום: גדעון רוזנשטיין/אתר איגוד הכדורעף)

בתום שלושה מחזורים, קבוצת הכדורעף של מכבי מנשה/חדרה/עמק חפר ממשיכה לשמור על מקומה בפסגה לאחר ניצחון חוץ באולם רבין על אליצור הוד השרון, כשהיא עושה זאת בארבע מערכות ובמשחק צמוד.

הקבוצה של יניב בר נצר ניצחה במערכה הראשונה 21:25 ולאחר שהמקומיים ניצחו בשנייה 18:25 הוכרעה המערכה השלישית על הקצה, 26:28, והרביעית שחזרה את המערכה הפותחת, 21:25 בדרך לתשע נקודות ומאזן מושלם.

"אני שמח על הניצחון אך לא על הדרך. כל הכבוד לאליצור על משחק הלחימה", סיכם בר נצר שציין את אמיר דהן וטל אהרוני כמצטייניהמשחק.

שון לויתן הוביל את המנצחים עם 18 נק' (62 אחוז), אמיר דהן 16, ליאור לוק עם תשע נקודות וטל אהרוני סיים עם שמונה נקודות. בקבוצה המאוחדת ציינו בסיום המשחק כי יכולת כזו לא תספיק במשחקים מול הקבוצות הבכירות בליגה. בשלישי הקרוב תארח הקבוצה את אליצור כרמיאל שמדורגת במקום השישי בטבלה.

קבוצת הנשים של המועדון בהדרכתו של אמיר ברעם ניצחה בסוף השבוע את אליצור אשקלון החלשה בתוצאה 0:3 ועלתה למקום הרביעי בטבלה. בשישי הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ מול השנייה בטבלה הפועל כפר סבא.

 קבוצת הכדורעף של מכבי מנשה/חדרה/עמק חפר צילום: גדעון רוזנשטיין
קבוצת הכדורעף של מכבי מנשה/חדרה/עמק חפר צילום: גדעון רוזנשטיין

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות