fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המטרה היא עלייה לפלייאוף העליון"

מכבי מנשה/חדרה/עמק חפר ממשיכה להדהים את הליגה עם מאזן מושלם אחרי חמישה משחקים והפתיחה הטובה בהיסטוריה. היו"ר גדעון רוזנשטיין מרגיע את ההתלהבות: "המטרה היא עלייה לפלייאוף העליון"
מכבי חדרה בכדורעף. מי יעצור אותם? צילום: באדיבות איגוד הכדורעף
מכבי חדרה בכדורעף. מי יעצור אותם? צילום: באדיבות איגוד הכדורעף

קבוצת הבוגרים של מכבי מנשה/חדרה/עמק חפר בכדורעף ממשיכה לשמור על מאזן מושלם גם לאחר המחזור החמישי בליגת העל, בו ניצחה את ק.ק. תל אביב בתוצאה 0:3 (22:25, 15:25, 21:25). מדובר בפתיחת העונה הטובה בהיסטוריה של המועדון, כאשר במאזנה 15 נקודות ומאה אחוזי הצלחה.

במועדון המאוחד אומנם היו מאושרים לאחר הניצחון, אבל גם יודעים הם טרם פגשו את היריבות החזקות של הליגה. כעת מצפה לקבוצה סדרה של משחקי צמרת מול הפועל ירושלים, הפועל כפר סבא, מכבי תל אביב והאלופה הפועל מטה אשר/עכו.

מכבי חדרה בכדורעף. מי יעצור אותם? צילום: באדיבות איגוד הכדורעף
מכבי חדרה בכדורעף. מי יעצור אותם? צילום: באדיבות איגוד הכדורעף

היו"ר גדעון רוזנשטיין התייחס לפתיחת העונה: "אנחנו שמחים שפתחנו את העונה במאזן מושלם. מגיע קרדיט גדול למאמן ולשחקנים. צריך לזכור שהשנה לקחנו החלטה לא להביא זרים ואף עשינו שינוי בשחקנים הישראלים שלנו ועד עתה זה מביא תוצאות מצוינות".

למרות ההצהרה של רוזנשטיין, ההחלטה לא להביא שחקנים זרים נבעה בעיקר מחוסר תקציב אבל במועדון הצהירו כי אם תהיה אפשרות להביא שחקנים נוספים, זה יקרה עוד במהלך העונה.

רוזנשטיין נשאר צנוע למרות הפתיחה המצוינת: "המטרה שלנו הייתה ונשארה להגיע לפלייאוף העליון ולפיינל פור כמו שעשינו בשנים האחרונות. בנוסף אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק בגביע".

שון לויתן הצטיין מול התל אביבים עם 21 נקודות (77 אחוז), כשליאור צרף הוסיף עשר נקודות וטל אהרוני סיים עם תשע נקודות. במחזור הבא מחכה לקבוצה של יניב בר נצר הפועל ירושלים. בניגוד לקבוצת הגברים, קבוצת הנשים של המועדון שומרת על אי יציבות ולאחר ניצחון בשבוע שעבר על המובילה הפועל כפר סבא במשחק חוץ, השבוע הפסידה הקבוצה בביתה לתל אביב בתוצאה 3:2. לאחר ההפסד ירדה הקבוצה למקום החמישי בטבלה ובמחזור הקרוב תארח את מכבי גלי משה אבן יהודה שמדורגת במקום השביעי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות