fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלוף עולם לנוער

השייט יואב כהן מקיבוץ שדות ים זכה בסוף השבוע האחרון באליפות העולם לנוער שנערכה בסרדיניה שבאיטליה
יואב כהן מהתחרות, צילום: שחף אמיר
יואב כהן מהתחרות, צילום: שחף אמיר

הישג חסר תקדים לשייט יואב כהן מקיבוץ שדות ים שזכה בסוף השבוע האחרון באליפות העולם לנוער שנערכה בסרדיניה שבאיטליה.

כהן, בן 16 זכה  באליפות העולם לשייטים עד גיל 15, לאחר שניצח ב-12 שיוטים ובסיום השיוט האחרון  תלה את דגל ישראל בראש התורן וגלש עם הדגל עד לחוף, כשהוא חוגג את הזכייה לעיני כל כאלוף אמיתי. כהן סיים את האליפות עם 27 נקודות שליליות והקדים בפער גדול גולש ספרדי שסיים שני עם 48 נקודות שליליות.

יואב כהן מהתחרות, צילום: שחף אמיר
יואב כהן מהתחרות, צילום: שחף אמיר

כהן אמר בסיום: "זה חלום שהתגשם, הייתה תחרות מדהימה. אני נרגש מאוד וגאה לייצג את ישראל". בתחרות עצמו התחרו כ-145 גולשים מרחבי העולם כאשר לראשונה הגיעו הגולשים הטובים ביותר לתחרות אחד ולכן ההישג של כהן הוא משמעותי עוד יותר. מאמנו ומאמן נבחרת ישראל, שחף אמיר, התייחס להישג של חניכו ואמר: "מדובר בהישג אדיר ובגולש נהדר עם פוטנציאל עצום. כהן הוא רציני, מקצוען ווינר והתוצאות בהתאם".

בנוסף לכהן גם הישראלית קטי ספיצ'קוב ממועדון הימי באילת זכתה באליפות העולם לנוער. כארבעה חודשים לאחר הזכייה של הגולשים נוי דריהן ויואב עומר משדות ים באליפות העולם בגלשני ניל פרייד עד גיל 19 בפולין, גם בדגם הגלשנים ביק נרשם הישג מצוין בזכותו של כהן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות