fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי רחוב דנקנר מודאגים מבואו של הקיץ

הירידה לחוף סירונית ברכב דרך רחוב דנקנר היא מפגע קשה ביותר לתושבי הרחוב לאורך כל חודשי הקיץ. עם פתיחת עונת הרחצה בחוף סירונית, דיירי הבניינים הסמוכים לירידה לים כבר מודאגים מה יהיה בקיץ.

הצפירות לאורך כל שעות היום, כלי רכב ממתינים חוסמים את המעבר לרחוב ורכבים שצריכים לחזור בגלל גובה התשלום יוצרים מפגע ומטרד לתושבים ששילמו במיטב כספם לקנות דירות יוקרה עם נוף לים:

תושבת הבניין החדש ברחוב דנקנר: "אנחנו בטוחים שיש פתרונות למטרד הזה וכבר היו לנו שיחות עם בכירים בעיריה. פתרון מתקבל על הדעת הוא  להוריד את הבודקה ולהעבירה לחוף עצמו ושם לעשות מעגל תנועה לאפשר לרכבים לחזור ולצאת. מה שקורה היום הם ויכוחים עם השומר, צעקות שלו והצפירות למחכים בתור הם פשוט בלתי אנושיים. גם העמדת שוטר בשבתות לא תרם להפחתת הרעש והצפירות".

הירידה בדנקנר צילום עצמי
הירידה בדנקנר צילום עצמי

ויש גם פתרון זמני והוא לאפשר גביה במכונה אוטומטית: "אנשים ישלמו למכונה לפי תעריפון ואז זה יחסוך את הויכוחים על התשלומים. יחד עם זאת יש להעמיד שומר או שוטר דבר שלא ימנע צפירות אומנם אבל באופן זמני זה יקל. יש כמובן לאפשר מעבר לרחוב דנקנר בצורה מסודרת בינתיים העמידו מתקני הפרדה אדומים אך במספר מועט. המתקנים הללו צריכים לעמוד כבר בפינת רחוב זבוטינסקי כדי שמכוניות לא יכנסו למסלול הלא נכון שזה חלק חשוב מהבעיה שאיש לא משתלט עליה וגורמת לצפירות ולצעקות ללא הרף".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "מזה שנים רבות הירידה לחניון הינה בחלקו העליון של המצוק, ולא ניתן להעתיקו לחלק התחתון היות ומדובר על ציר מרכזי היורד לים המשמש גם לתנועת רכבי החירום. במטרה להטיב עם דיירי האזור, ביצעה העירייה נתיב המשך לרחוב דנקנר על מנת שהפקק שנוצר לעיתים בירידה לחוף, בעיקר בסופי שבוע, לא יהווה מטרד. כמו כן, הוצבו במקום שני מאבטחים קבועים וכן שוטר תנועה המאפשרים לתנועה לזרום. החניון כרגע מצומצם כאשר בעתיד לכשיסתיימו עבודות פיתוח החניון המקורה יתווספו כ- 200 מקומות חניה נוספים. יתרה מזו, אנו מאפשרים בסופי שבוע חניה חינם ברחבי העיר ואפשרות לרדת באמצעות המדרגות ו/או המעלית לים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות