fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שתי כוכבות נולדו

לורן יודיצקי, שלומדת בבית הספר סיטאר למקצועות המוזיקה שפועל תחת עמותת היכל התרבות העירוני, ואנאל דאון, בנות 9, מרגשות בעונה השלישית של "בית ספר למוסיקה". נתניה מאחוריהן
לורן יודיצקי (צילום: נורית מוזס)
לורן יודיצקי (צילום: נורית מוזס)
אנאל דאון (צילום: רונן אקרמן)
אנאל דאון (צילום: רונן אקרמן)

שתי מתמודדות בעונה השלישית של התוכנית "בית ספר למוסיקה" מתגוררות בנתניה: לורן יודיצקי, בת 9, תלמידת כיתה ה' בבית הספר נעמי שמר שלומדת בשנה האחרונה בבית הספר סיטאר למקצועות המוזיקה, ואנאל דאון, אף היא בת 9.

בית הספר סיטאר הוקם על ידי עיריית נתניה כחלק מפיתוח יוזמות בתחום המוסיקה בעיר במטרה שיהווה בית למוזיקאים, יוצרים, זמרים ואנשי סאונד, המעוניינים לרכוש השכלה מוזיקלית. מנהל בית הספר, שפועל תחת עמותת היכל התרבות העירוני, הוא הזמר והמלחין יוני רועה בצוות המורים נכללים אמנים ומוזיקאים מהשורה הראשונה בישראל.

לרועה לא היה ספק שלורן יודיצקי תככב: "מהרגע הראשון ששמעתי אותה הבנתי שמדובר בכישרון יוצא דופן. היא שרה כמו זמרת ותיקה, בעלת שמיעה מוזיקלית מצוינת ומעל הכול _ ביטחון עצמי וורבליות יוצאים מן הכלל. היא חושבת כמו גדולה ושרה כמו גדולה. היא שרה את 'סאמר טיים' באנגלית באופן יוצא מן הכלל. אם היא תמשיך כך, היא תגיע רחוק. אצלנו היא לומדת פיתוח קול, תיאוריה ופיתוח שמיעה, והיא בכלל רוצה להיות רופאה".

שי המבר מרמת פולג, בת 17, שזכתה במקום השני בעונה הראשונה של התוכנית, החלה בימים אלה בסיבוב הופעות ברחבי הארץ (ב~18.11 בתיאטרון תמונע) לקראת אלבום בכורה שאת כולו כתבה והלחינה והפיק מוזיקלית חן מצגר~אדר. "יונתן", הסינגל השלישי מתוכו, הוא שיר אהבה קסום שיזכיר לכל אחד מאיתנו את האהבה הראשונה והמיוחדת שלו.

בשלוש השנים האחרונות מאז סיימה את "בית ספר למוסיקה" היא מופיעה ברחבי הארץ כשהיא מלווה את עצמה בגיטרה. בנוסף, היא משתתפת בתוכנית "איט גירלס" בערוץ הוט בידור ישראלי בפינה קבועה שבמסגרתה היא מבצעת מדי שבוע קאבר לשיר אחר.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות