fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שירי יום הולדת לנתניה

שוש ויג והספר צילום עצמי
שוש ויג והספר צילום עצמי

"תמונת עיר", אסופת יצירות העוסקות בנתניה שהוציאה העורכת והסופרת שוש ויג לכבוד שנת ה-90 לנתניה תושק באירוע בהיכל התרבות בעיר ימים במסגרת שבוע הספר.

האסופה הכוללת שירים, סיפורים וצילומים מכילה יצירותיהם של 34 כותבים בהם 20 מנתניה, הגרעין העיקרי הוא קבוצת יוצרים המשתתפים ב"שיח כותבים" אותה גיבשה ויג. היצירות נכתבו בשנה האחרונה לבקשת העורכת ופורסם בעמוד הפייסבוק שלה.

שוש ויג והספר צילום עצמי
שוש ויג והספר צילום עצמי

"זו יוזמה פרטית שלי שגובשה עם קבוצת הכותבים בה אני משתתפת. העיריה נתנה חסות של 5000 שקלים באמצעות עמותת היכל התרבות לכבוד שנת תשעים לעיר. עשיתי את העבודה בהתנדבות כמו שאר הכותבים והעלות מכסה בקושי את העיצוב, הגרפיקה והדפוס. הספר מודפס במהדורה מהודרת ובכריכה קשה  במאה עותקים בשלב הזה. הוא הוצא לאור כמתנה לעיר נתניה ולא כמוצר עסקי. יש בספר שמונה פרקים ובהם פרק שכולו שירי יום הולדת לנתניה, פרק בשם 'עיר אבותי' על אנשים ודמויות מוכרות, הרבה שירים על חוף הים, על הרחוב והשכונה, מגרש מכבי ועוד. כל הספר הוא געגוע למה שהיה פעם: פשוט וצנוע ואיננו כבר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות