fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שולמן בן מאה

יום הולדת 100 לאיסק שולמן צילום רמי סיני
התרגש. יום הולדת 100 לאיסק שולמן (צילום: רמי סיני)

לא היה מקום מתאים ונאה יותר מאשר אנדרטת הניצחון על הנאצים בטיילת נתניה כדי לחגוג בה את יום הולדתו  ה-100 של איסק שולמן מכפר יונה. שולמן, וטרן ותיק, שהיה ממקורביו של המרשל ז'וקוב, מהמפקדים הסובייטים הדגולים במלחמת העולם השנייה ושר ההגנה של ברית המועצות, התרגש ממסיבת יום ההולדת הלא שגרתית שעשו לכבודו. הוא התרגש עוד יותר לפגוש את שתי בנותיו שהגיעו מגרמניה לאחר שלא ראה אותן שנים רבות.

 בטקס בהשתתפות חבריו מהדיור המוגן ביישוב הוענק לשולמן מגן הוקרה ועוגת שוקולד ייחודית ועליה ציון 100 שנותיו. ראש מועצת כפר יונה, אפי דרעי ציטט משירו של דידי מנוסי: "זקן משקיף אל עברו ובלבו אורה, חיים שלמים וארוכים צופים בו חזרה" והוסיף כי שולמן היה נוכח לאירועים הגדולים ששינו את פני ההיסטוריה.

יום הולדת 100 לאיסק שולמן צילום רמי סיני
(התרגש. יום הולדת 100 לאיסק שולמן (צילום: רמי סיני

באירוע בו השתתפו בני משפחתו, חבריו לדיור המוגן, מנהל מחלקת הרווחה ונציגה מביטוח לאומי. שולמן התרגש מאוד מהמעמד ולא הסתיר את דמעות השמחה שזלגו מעיניו אמר: "לא ציפיתי לחגיגה כל כך גדולה. זה מחמם לי את הלב שזוכרים אותי גם בגיל 100, לא חשבתי שאני עדיין מכיר כל כך הרבה אנשים, מסתבר שטעיתי. תודה לכם שבאתם לחגוג איתי ואפשרתם לי להנציח עוד רגע שמח בחיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות