fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שגיא מוקי מנתניה הוא אלוף אירופה בג'ודו

מוקי זכה בתואר אלוף אירופה בג'ודו לאחר שניצח במשחקי אירופה 2015 בבאקו באיפון את יריבו בגמר, טטאלשווילי הגיאורגי וזכה במדליית זהב
אלוף. שגיא מוקי (צילום עצמי)
אלוף. שגיא מוקי (צילום עצמי)

זהב ראשון לישראל בבאקו. מוקי רשם הישג ענק והפך לישראלי השלישי שמוכתר לאלוף אירופה. ירדן ג'רבי, סגנית אלופת העולם ניצחה את אנה קאצ'ולה הפורטוגלית וזכתה במדליית ארד.

מוקי: "איזה כיף לשמוע את ההמנון שלנו בבאקו. כל כך שמח שהצלחתי להעלות את ישראל בראש הפודיום.אחרי יום ארוך ומתיש אני וכל הצוות האדיר שאיתי הצלחנו לעשות את זה! תודה רבה! משפחה יקרה אמא אבא אח קטן, אורן סמדגה המאמן הלאומי מספר 1 שאיתי מגיל 4 דרך ארוכה עברנו. לספונסרים שלי תדיראן גרופ ולחברת אולניק. לגילי עופר לפיזיותרפיסט נמרוד משה התותח, לאלעד הפסיכולוג, גיא פוגל וטדי קפלן.

אלוף. שגיא מוקי (צילום עצמי)
אלוף. שגיא מוקי (צילום עצמי)

"עוד אני רוצה להודות ליושב ראש האיגוד משה פונטי ולוועד האולימפי היחידה לספורט ההישגי ולכל החברים שלי שתומכים ואיתי לאורך כל הדרך. ההצלחה היא שלנו! אני עם הפנים קדימה וממשיך בהכנות לקראת אליפות העולם שתערך בעוד חודשיים באסטנה, קזאחסטאן.אני מאחל מזל טוב לירדן ג׳רבי ולמאמנה שני הרשקו על מדליית הארד. כל הכבוד ישראל!"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות