fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רצה כל הדרך למשקל

רחלי אלישיב שהגיעה למשקל שיא של 122 ק"ג, ניסתה לא מעט דיאטות, הצליחה להוריד ממשקלה, עד שהצטרפה לקבוצת הריצה של לורנס גורדון ועם 46 ק"ג פחות היא מתכוונת לרוץ גם במרתון
רחלי אלישיב ולורנס גורדון (צילום: עצמי)
רחלי אלישיב ולורנס גורדון (צילום: עצמי)

סביר להניח שהמשתתפים בקבוצת הריצה של לורנס בקרית השרון לא יכולים לשער לעצמם שרחלי אלישיב שקלה לפני שבע שנים 122 ק"ג. במהלך שנתיים היא השילה 46 ק"ג עכשיו היא מכינה את עצמה לריצת מרתון.

מה יהיה איתך?
אלישיב, בת 38, אם לשני ילדים, כלכלנית בבנק מרכנתיל בתל אביב, נשואה לאילן, גמולוג במקצועו: "אילן זורם איתי לאורך כל המסע הזה. הוא הכיר אותי כאשה מלאה וכל מה שקורה לי עכשיו טוב למשפחה כולה, לאילן וגם לילדים".

אלישיב היתה ילדה רזה, אבל לאחר שהחלה ללמוד באוניברסיטה היא החלה להעלות במשקל. היא נישאה, ילדה שני ילדים ואחרי הלידה השנייה הגיעה למשקל שיא של 122 ק"ג. "לפני שבע שנים, לאחר הלידה השנייה, נסעתי במונית מתל אביב לנתניה ואשה במונית טפחה קלות על ירכיי ואמרה 'מה יהיה איתך?'", היא מספרת, "באותו הרגע החלטתי שאני עושה שינוי. באותה תקופה רצה בטלוויזיה התוכנית 'לרדת בגדול' ובויינגייט פתחו קבוצה. במשך שנה הורדתי 20 ק"ג.

רחלי אלישיב ולורנס גורדון (צילום: עצמי)
רחלי אלישיב ולורנס גורדון (צילום: עצמי)

"ארבע שנים נשארתי באותו משקל ולא הצלחתי להוריד גרם אחד, רק כאשר לאחר שהצטרפתי לקבוצת תמיכה של שומרי משקל הצלחתי להוריד במשך שנה עוד 21 ק"ג. היום אני שוקלת 75 ק"ג וחולמת להגיע למשקל האופטימלי המתאים לי והוא 69 ק"ג. למדתי מהו אורח חיים בריא באמת. למדתי לעשות את הבחירות הנכונות תוך שילוב הנאות, גם על שוקולד לא ויתרתי. למדתי להעדיף פרי על פני חטיף ועוד בחירות מסוג זה".

היא הצטרפה לקבוצה "רצים עם לורנס" והשתתפותה בקבוצה, היא אומרת, הכניסה ממד חדש לדינמיקה המשפחתית. כעת היא במצב שלא תפסיד אימון ריצה ולא מפגש שומרי משקל, כשלריצות היא מצרפת לפעמים את בנה שרוכב לצידה על אופניים.

בכלל, היא מרגישה שלא רק שהשיגה את מטרתה בהורדה במשקל אלא זכתה לחיים בריאים, מעניינים ומלאי אנרגיה. "בהתחלה בקושי הצלחתי לרוץ קילומטר בודד, לאחר חצי שנה של אימונים וליווי אישי של לורנס אני כבר גומעת 40 ק"מ בשבוע, ומשתתפת במרוצים של 10 ק"מ ברחבי הארץ במסלול", היא אומרת, "השאיפה שלי היא לרוץ מרתון. אפשר לומר שהתאהבתי בריצה, נחשפתי לאנשים מדהימים ותחרותיים באופן החיובי של המילה, מלאים באנרגיות טובות. הריצה גם מסייעת לי רבות בתהליך הירידה במשקל כי חילוף החומרים עובד היטב, הגוף מתחטב ומתמלא באנרגיות טובות שמשפיעות על כל תחומי בחיים, והכי חשוב הוא כשאת מתאמנת ומזיעה במשך כשעה כואב הלב להרוס הכל על איזה ממתק שקורץ לך".

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "חדשות נתניה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות