fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רזבוזוב: "אריק זאבי צריך לצאת מהאולימפיאדה כגדול ספורטאי ישראל"

חבר מועצת העיר בנתניה ואלוף הג'ודו, יואל רזבוזוב, מסכם את ההספד של הג'ודוקא, אריק זאבי. "באותה שנייה הרגשתי כאילו אני נמצא על המזרן, אני יודע איזה סערת רגשות יש לפני תחרות ועוד אולימפית"
יואל רזבוזוב ואריק זאבי
בסופו של דבר רק ספורט.יואל רזבוזוב ואריק זאבי (צילום עצמי)

אחרי ההפסד של  ג'ודוקא  הישראלי, אריק זאבי באולימפיאדת לונדון 2012 והדמעות המרגשות שזלגו מעיניו לאחר שהפסיד בתחרות. חבר מועצת העיר בנתניה, אלוף הג'ודו יואל רזבוזוב  מסכם את הקרב הקצר של זאבי ובשיחה לבלינקר  מספר על  הרגע שאחרי התחרות האולמיפית.

רזבוזוב: "ברגע שאריק עלה על המזרן הייתה לי תחושה שהוא מרוכז ואולי אף רגוע מדי. הרוגע נבע כנראה מהלחץ המטורף שהיה בו. ואני יודע איזה סערת רגשות יש לפני תחרות ועוד אולימפית".

מה הרגשת אחרי פחות מדקה?

"באותה שנייה הרגשתי כאילו אני נמצא על המזרן, כאילו היד שלי נעולה בבריח. הכאב היה גם גופני וגם נפשי. קשה לי לתאר לכם במילים כמה כואב לי בשבילו". על מה? על כל הדרך שעשה, על העבודה שהשקיע, על הציפיות שלו ושלנו ושל ילדיו ושל אשתו. אבל, אם נרגע לרגע שהרי זה בסופו של דבר רק ספורט אני חושב שאת שלו הוא עשה כשהפך לאלוף אירופה הכי מבוגר בהיסטוריה של הג'ודו.

מה תגיד לו כשישוב?

"שהוא הגיע לאולימפיאדה כגדול ספורטאי ישראל והוא חייב גם לצאת משם כך למרות ההפסד הכואב. נשפוט אותו על פי הקריירה המפוארת שלו, על התארים שגרף ועל ההמנון הלאומי הלאומי שלנו שהתנגן בזכותו".

יואל רזבוזוב ואריק זאבי
בסופו של דבר רק ספורט. יואל רזבוזוב ואריק זאבי (צילום עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות