fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוקיסטית עם שביס

ביום יום היא מרצה למדעי המחשב במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר, ובערב מעלה את המופע "רוק בעזרת נשים" עם חברתה מיכל סונסינו. פרופ' אביבית לוי קפאח מקריית השרון, אשה דתייה ואמא לארבעה, נולדה עם כפית מוזיקלית בפה
אביבית לוי (צילום: נעמה בן שמחון)
אביבית לוי (צילום: נעמה בן שמחון)

למופע של פרופ' אביבית לוי קפאח, אמא לארבעה ילדים, קוראים "רוק בעזרת נשים". היא ושותפתה מיכל סונסינו מגישות שירים מתוך האלבום שלה, "מילים שקופות", שאת כל שיריו – כולם עוסקים בנשים – כתבה והלחינה. עד כאן, הכל די רגיל, אלא שלוי קפאח היא אשה דתייה, נכדתם של הרב והרבנית הירושלמים יוסף וברכה קאפח.

אביבית לוי (צילום: מעיין פילדסט)
אביבית לוי (צילום: מעיין פילדסט)

 

ביום יום לוי קפאח, בת 43, היא מרצה למדעי המחשב, עם מומחיות באלגוריתמים, במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר. "אבא שלי אמר לי בילדותי שממוזיקה ושירה קשה להתפרנס. אז למדתי מדעי המחשב ובמקביל עשיתי תואר ראשון במוזיקה. הפוסט דוקטורט שלי הוא פתרון בעיה מתמטית שהייתה פתוחה 150 שנה – המרחק החלופי הנדרש כדי להשוות שתי סדרות נתונות".

הצד המוזיקלי מאפשר לה לצאת מארבעה קירות ולהיחשף לקהל. "העיסוק שלי במחשבים הוא יצירתי מעניין ומאתגר והמוזיקה היא הצד החושני, היצירתי והאינטלקטואלי שבו קיים שיתוף עם הקהל. כיוצרת במחשבים אני נמצאת בין ארבעה קירות ובמוזיקה יש פידבק מיידי עם הקהל. זו התמורה וזה נותן כוחות ועידוד שאתה לא מקבל בצורה אחרת".

הכתבה המלאה ביום שישי ב"חדשות נתניה" ובמהדורה הדיגיטלית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות