fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוצים תרבות? שלמו יותר על חנייה

מחיר החנייה בחניון של היכל התרבות התייקר לאחרונה ב~3 שקלים. תושבת העיר: "זה חזירי". העירייה: "לדברי המפעיל, המחיר זהה ואף נמוך יותר מהמקובל בחניונים באזור"
היכל התרבות (צילום: רן אליהו)
היכל התרבות (צילום: רן אליהו)

 

באי היכל התרבות בנתניה, מתבקשים לאחרונה לשלם עבור חנייה 15 שקלים, שלושה שקלים יותר ממה שהיה נהוג עד כה. החניון בהיכל מופעל על ידי חברה שנבחרה במכרז.

מילכה אורן כועסת: "אני מציעה לכל הבאים להיכל התרבות להחרים את החנייה במקום, בגלל ההתייקרות ללא שום סיבה והצדקה. גם התשלום הראשוני היה חזירי. ההיכל מרוויח על הכרטיסים, אז מדוע לעשוק בסכום נוסף את הקהל שקונה במיטב כספו כרטיסים למופעים בהיכל. רוב הקהל שמגיע להיכל הם אזרחים ותיקים, שבאים למלא את שעות הפנאי בקצת תרבות, אז למה לעשוק אותם?".

ללא הגבלת זמן. היכל התרבות (צילום: רן אליהו)
ללא הגבלת זמן. היכל התרבות (צילום: רן אליהו)

 

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכנו בנושא נמצא כי המחירים בשעות היום נותרו כפי שהיו. בשעות הערב נגבה תשלום חד פעמי בסך 15 שקלים ללא הגבלה זמן, וזאת במקום תעריף קודם שעמד על 12 שקלים. לדברי המפעיל, המחיר זהה ואף נמוך יותר מהמקובל בחניונים באזור. לדבריו, מחיר החנייה עמד על 12 שקלים במשך 12 שנה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות