fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוץ, גורדון, רוץ

פיליפ גורדון (צילום: עצמי)
פיליפ גורדון (צילום: עצמי)
פיליפ גורדון (צילום: עצמי)
פיליפ גורדון (צילום: עצמי)

מחר בחדשות נתניה: פיליפ גורדון  לא מפסיק לגרום לתושבי נתניה לרוץ יחד עם קבוצת הריצה שהקים עם אשתו לורנס גורדון

מחר (שישי) ירוץ האצן הנתנייתי פיליפ גורדון במרתון טבריה עם שלושה מתלמידיו. גורדון עשה השבוע סיכום ריצות לשנת 2013 ומסתבר שהוא גמע בשנה החולפת 3,500 ק"מ. עוד מסיכומי השנה החולפת: גורדון החליף 12 זוגות נעליים, כלומר בכל חודש הוא קנה זוג חדש שמחירו נאמד ב-700 שקלים. אצל גורדון הריצה היא סוג של "מחלה" משפחתית. הוא ואשתו לורנס רצים ביחד וגם בימי הגשם האחרונים הם יצאו לריצת בוקר. הם רצים בחוף הים, בטיילת, סביב עיר ימים ובקרית השרון, שם הם גרים עם ילדיהם ובנוסף מנהלים ביחד את הקבוצות "רצים עם לורנס".

רגע, לאן כולם רצים?

בימים אלו מתכונן גורדון לריצה של 200 ק"מ במסגרת סובב עמק יזרעאל. מדובר במרתון שיתקיים באוקטובר 2014 בפעם הראשונה בארץ. עשרה אנשים כבר נרשמו, אבל ככול הנראה רק חמישה יעמדו בזמן שנקבע. זה חודשים שהוא מכתיב קצב למתאמנים מתחילים שטבריה הוא המרתון הראשון שלהם.

"מכתיב קצב הוא מי שרץ בראש הטור וכולם רצים אחריו בקצב שנקבע מראש. זו פונקציה המורידה את האחריות מהרצים כדי שירוצו בראש נקי. חשוב שהרצים לא ירוצו מהר בהתחלה אלא בקצה שאני מחשב אותו בהתחשב בכך שהם מתחילים".

הכתבה המורחבת בסופ"ש בחדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות