fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריית השרון היא כמו קיבוץ

חשיפת ערוץ 10 על המחירים שגובות חברות הכבלים מקיבוצים, פתחה את התיאבון לוועדי השכונות בנתניה. עד כה חתמו על עצומה להורדת המחירים כ~1350 תושבים
הצעה מסלקום. מאור דאיה (צילום: רותי ברמן)
הצעה מסלקום. מאור דאיה (צילום: רותי ברמן)

 

 

 

בעקבות החשיפה בערוץ 10, לפיה קיבוצים זוכים להנחות יוצאות דופן מחברות הכבלים, יצאו חברי פורום ועדי שכונות בנתניה בקריאה לתושבי קריית השרון להתאגד ולדרוש מחיר הוגן ל"קיבוץ נתניה" ולחתום על עצומה.

הצעה מסלקום. מאור דאיה (צילום: רותי ברמן)
הצעה מסלקום. מאור דאיה (צילום: רותי ברמן)

 

 

 

בעצומה שפורסמה באתר "קריית השרון שלי" נכתב בין היתר: יש בידינו הכוח לשנות את המצב הקיים", כתבו חברי הפורום "חברות הכבלים חוגגות על חשבוננו, וצוחקות כל הדרך לבנק. ועל מה? על סדרות וסרטים ישנים בשידור חוזר, על התקנת תשתית ביתית, על שידורים שמשתבשים בכל סופה קטנה. הגיע הזמן לשנות. הגיע הזמן לדרוש את המגיע לנו וזה מחירים הוגנים. מחירים שפויים. הגיע הזמן להצטרף למאבק. הירתמו ותרוויחו. המאבק מתחיל לתפוס תאוצה בכל רחבי הארץ. בואו ונהיה חלק מהמהפך. הצטרפו ונוכיח לכולם מי הם תושבי נתניה. כמה אנחנו חזקים. כמה אנחנו מאוחדים. אנו מבקשים מכם במידת הצורך ולפי ההצעה שנקבל בצורה קבוצתית, להצביע ברגליים במידה שלא נזכה להתייחסות הוגנת ופשוט לצלצל לחברת הכבלים שלכם ולהתנתק".

נציג פורום קריית השרון מאור דאיה: "היוזמה היא יוזמה מרוכזת של פורום ועדי השכונות. כל מי שרוצה להצטרף ליוזמה יכול להיכנס לאתר 'קריית השרון שלי' ולחתום. עד כה חתמו יותר מ~1350 תושבים. יש בידינו כבר הצעה הוגנת מחברת סלקום".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות