fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צו מניעה כנגד העתקת אנטנה מאודים לשכונת רמת פולג

תשתית לחוות אנטנות צילום עצמי
תשתית לחוות אנטנות צילום עצמי

בית המשפט המחוזי לוד קיבל את העתירה של עיריית נתניה והוציא צו מניעה כנגד העתקת האנטנה מאודים לקטע הקרוב לשכונת רמת פולג. כזכור, תושבי רמת פולג ועיר ימים פעלו בחודש דצמבר האחרון נגד הקמת חוות אנטנות סלולריות במרחק של פחות ממאה מטר מבתי התושבים. לדברי אמנון סעדון תושב השכונה שפעל להרחקת המטרד מהמקום, היוזמה להקמת האנטנה היא של מועצת חוף השרון, בשל העובדה שתושבי אודים דרשו להרחיק אותה בגלל הסמיכות לבתיהם.

תשתית לחוות אנטנות צילום עצמי
תשתית לחוות אנטנות צילום עצמי

סעדון: "הקמת חוות אנטנות של שלוש חברות סלולר במרחק של פחות ממאה מטר מהבתים שלנו זה מסוכן. חוות אנטנות שמצריכה שנאי ענק וגנרטור ענק. זה ממש מפעל ויש לזה השלכות בריאותיות על תושבי המקום. התושבים באודים התנגדו להצבת האנטנות ומצאו מקום מאוד נוח ממש על גבול השיפוט של עיריית נתניה. מועצת חוף השרון החליטה שהכי נוח מבחינת עלויות להקים זאת האנטנה קרוב לגשר מעל נחל פולג, בהתעלמות מהקרבה לשכונה שלנו. מסיבות שאנו עדיין לא מבינים, העיריה לא התנגדה וגם לא יידעה את תושבי השכונה. התוצאה היא שהתקבל אישור להעברת האנטנה מאודים. חברות הסלולר משלמות הרבה כסף בעבור שכירת השטח להקמת האנטנות ומי שמרוויח מהקמת האנטנות היא מועצת חוף השרון. כך מוכרים את בריאות התושבים בעבור כסף".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "בית המשפט המחוזי נענה לבקשת העירייה והוציא צו מניעה כנגד העתקת האנטנה מאודים לקטע הקרוב לשכונת רמת פולג. בית המשפט קבע כי צדקה העירייה בטענה לפיה, פג תוקפה של ההחלטה לאשר היתר ומשום כך ההחלטה בטלה. בהחלטתו זו מחייב בית המשפט את חברות התקשורת להגיש בקשה  חדשה להיתר ובכך לאפשר לעירייה להגיש התנגדות להיתר, דבר שנמנע ממנה בשלב הקודם. אנו נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו להגנה על תושבי העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות