fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטיילינג לנשים בלבד

: מי לא רוצה לדעת להתאפר, להתלבש ולכבוש לוק מנצח בחמש דקות? עדי ריבק שהם ושירן מימון עורכות ערב חגיגי במיוחד ליום האישה הבינלאומי על סטיילינג, הומור וקולינריה משובחת. בין לבין פוזלת ריבק לפוליטיקה המקומית, חולמת להקים בית לחיילים בודדים בעיר ומה שבטוח היא תסדר לכן מלתחה לתפארת
סטיילינג וחלומות. עדי ריבק שהם צילום גלעד בר שלו
סטיילינג וחלומות. עדי ריבק שהם צילום גלעד בר שלו

 

 

בשמיני במרץ יציינו בנתניה את יום האישה הבינלאומי באירועי חברה והעצמה לנשים. עדי ריבק שהם ושירן מימון מנתניה החליטו לקיים חגיגת נשים שתשלב סטיילינג והומור, טיפים וכמובן, אוכל כמו טאפסים, כריכים, טורטיות וקישים מבית קייטרינג ומסעדת מאמארוני באזור התעשייה פולג. ההרצאה של עדי מרתקת ומשעשעת. היא נותנת טיפים שכל אישה רוצה לדעת כדי להכין את המראה המושלם, בדקות ספורות, לפני שהיא יוצאת בבוקר לעבודה או בערב לאירוע.

סטיילינג וחלומות. עדי ריבק שהם צילום גלעד בר שלו
סטיילינג וחלומות. עדי ריבק שהם צילום גלעד בר שלו

"כל אישה מוצאת את עצמה בסיטואציה שהיא אומרת לעצמה: 'יש לי ארון מפוצץ בגדים אבל מה לובשים היום'?". עדי ריבק שהם, 40, נשואה למיקי שהם, היא אימא לשלושה ילדים וגרה בשכונת גלי ים בנתניה. גדלה בקיבוץ, חייתה בדרום אמריקה בשליחות של ההורים, חזרה לארץ, סיימה את תיכון טשרניחובסקי בנתניה ושרתה בצבא בחיל חינוך. במשך שנים עסקה בהפקת אירועים למשפחות, לבתי ספר ולחברות כלכליות.

לפני ארבע שנים הופיעה לראשונה בציבור בנתניה כשהחליטה לקבל את הצעתו של חבר מועצת העיר, הרצל קרן, והצטרפה לרשימה שלו, אך לא הגיעה למועצת העיר.

למה פוליטיקה?

"המטרה שלי הייתה אחת והיא לעשות שינוי בתפיסה של החינוך בעיר. רציתי להשפיע והבנתי שהדרך בה אני יכולה לעשות את זה היא רק דרך פעילות ציבורית פוליטית. הרשימה של הרצל קרן ועופר אורנשטיין התאימה לי וגם היום אני מאמינה בדרך שלהם".

את חושבת להיכנס שוב לפוליטיקה?

"לא יודעת, לאורך השנים אני משפיעה איפה שאני יכולה. אם זה בוועד השכונה או בועדי ההורים של ילדי בבתי הספר או בוועד ההורים הבית ספרי, אז עדיין לא החלטתי אבל אני גם לא פוסלת. אני מאד רוצה שיבוא יום ובמקומות שונים בארץ יגידו: 'אנחנו רוצים חינוך כמו שיש בנתניה'".

בד בבד עם הפעילות הציבורית שלה בתחום החינוך והפוליטיקה היא תומכת בבעלה מיקי שהם המכונה גם ה"אבא של החיילים הבודדים בנתניה" או "פאפא מישה".

"אני ומיקי עובדים כל הזמן כדי לממש את החלום שלנו והוא להקים בנתניה בית לחיילים בודדים כמו הבית ברעננה. יש הרבה מה לעשות בעניין כמו לאתר בניין, לרשום עמותה ולעסוק בזה במשרה מלאה מה שאנחנו לא יכולים לעשות כרגע עם שלושה ילדים קטנים והצורך לעבוד כדי להתפרנס. זה מתבשל בתוכנו ואנחנו לא מוותרים. אנחנו רוצים להגשים את החלום הזה, זה ייקח זמן אבל זה יקרה".

נשים חוגגות נשיות

בשנה האחרונה אחרי שסיימה לימודי סטיילינג בבית הספר סטייל גורו בתל אביב היא מייעצת לנשים איך להתלבש הכי מתאים בבגדים שיש להן בארון ביתן.

"תמיד נמשכתי לנושאים של אסתטיקה וסטיילינג הוא תחום בו את עוזרת לנשים וגברים להרגיש יותר טוב עם עצמם. אפשר לומר שמדובר בעיקר בנשים, בלגרום להן לאהוב את עצמן, לחגוג את הנשיות שלהן וכל זה במאמץ לא גדול".

איך עושים את זה?

"הצעד הראשון הוא מפגש ההיכרות. אני רוצה להכיר אותך, את האישיות שלך, את החוזקות והחולשות שלך, מה את אוהבת ואיך את רוצה להיראות. בהמשך, נעשה איבחון של הגוף, של הצבע שמתאים לך ונעשית חשיבה איך אפשר להוציא בנתונים האלה את הסגנון שהכי מתאים לך, שאת אוהבת ושגם תרגישי בו הכי בנוח".

אז היא מגיעה לבית הלקוחה, מסתערת על ארון הבגדים, מסדרת את המלתחה הנבחרת, תוך שהיא עושה סינון. מה שמתאים נשאר ומה שלא מתאים עובר לחברות.

מה את רואה בארון של האישה הישראלית?

"אני רואה שנשים שכאשר הן אוהבות בגד מסוים הן קונות אותו בכל הצבעים. אז יש להן את אותו הסוודר בכל הצבעים. וכך עם מכנסיים וחולצות וכשהן צריכות להתלבש הן אומרות שאין להן מה ללבוש כי הכל אותו הדבר. אני מוצאת הרבה בגדים עם תוויות מחיר שלא נעשה בהן שימוש. האישה התלהבה וכשמודדת בבית זה לא נראה לה וכך היא ממשיכה למדוד מפעם לפעם ומחזירה לארון. השפע בחנויות הוא מטורף ומבלבל, המחיר לא בשמים ונשים לא תמיד עושות חשבון. אני רואה בארון הבגדים שנשים קונות בגדים בצבעים שלא מתאימים להן, בגדים שנקנו כשילוב חד ערכי כמו החולצה הזאת הולכת רק עם המכנסיים הללו. נוצר מצב שרק 20 אחוז מארון הבגדים משמש ל- 80 אחוז מהזמן".

תדגום לכם מלתחה מדוייקת. עדי ריבק צלום גלעד בר שלו
תדגום לכם מלתחה מדוייקת. עדי ריבק צלום גלעד בר שלו

אני רואה נשים שמתלבשות לא מחמיא באופן קיצוני. האם הן לא רואות מה שאני רואה? למה זה קורה להן?

"הרבה אנשים הופכים לקורבנות אופנה ולובשים את מה שהכי טרנדי בניגוד למה שהכי נכון להם מבחינת מבנה גוף. חשוב להכיר את הגוף שלנו וללבוש את מה שממקסם את המראה שלנו מבחינת גזרה, ולגבי הטרנדים, תמיד ניתן 'לתבל' כל לוק במטפחת אופנתית, שרשרת טרנדית או כל אקססוריז אחר שאינו משפיע על גזרת הבגד"

איך למשל אפשר להאריך אישה נמוכה?

"אחד הטיפים הכי חשובים לנמוכות הוא קווי אורך: ז'קטים, ווסטים, צעיפים, הארכה של הרגל על ידי מכנסיים בגזרה גבוהה ונעלי עקב שתמיד יוצרות תחושה של גובה. חשוב מאוד גם מה לא לעשות: מכנסיים באורך 7/8 מקצרים, קיפול המכנסיים בתחתית מקצר, מכנסיים בגזרה נמוכה מקצרים, מגפונים עד אמצע השוק מקצרים ועוד. בתור נמוכה, לפעמים גם אני "חוטאת" בבגדים שמקצרים מצד אחד בכדי 'להרוויח' משהו אחר".

 

איך גורמים לשמנה להיראות רזה?

"חשוב לאבחן את מבנה הגוף ולהתאים לכל מבנה את מה שהכי יחמיא לו. לדוגמא, למבנה גוף עגול, אני אתאים ז'קטים ווסטים ליצירת קווי אורך, וליצירת אשליית גוף צר יותר אני אתאים מכנסיים בגזרה שמגיעה כמעט עד הטבור, צעיפים, שרשראות ארוכות ועוד".

האם החלום לרזות עושה את האישה מאושרת יותר או את החנות עשירה יותר?

"החלום לרזות מתעתע ברבות, אגב גם ברבים, חשוב שגם אם מישהו נמצא בתהליך, לזכור שהדרך לא פחות חשובה מהמטרה, ובדרך אנו נרצה להראות את הגרסה הטובה ביותר של עצמנו. כמו בכל מצב, גם בקניית בגדים חשוב להגיע עם רשימת קניות, ממש כמו לסופר, אחרי שערכנו את סידור המלתחה חשוב לדעת מה חסר ולהגיע לחנויות עם רשימה מדויקת של החוסרים שלנו, אחרת נרכוש עוד בגדים שאנחנו צריכים פחות".

 

מה המטרה שלך?

"ליצור מצב שהביגוד יתאים, יהיה נח, מדויק לצרכיה של האישה ומתאים לכמה שיותר שילובים. בעת שאני עושה סדר בארון אני יוצרת שילובים כך לכל פריט יש שלושה שילובים שונים לפחות, זה גם יותר אקולוגי במציאות הצריכה שלנו. אחרי הסינון וההתאמה מה שנשאר בארון הוא הנכון".

 

עשר קטנות עם עדי

מה חלמת להיות שתהיי גדולה? שחקנית.

מה הפינה האהובה עליך בבית? הספה בסלון כשאני מחובקת עם הילדודס

איפה את עושה שופינג? בחנויות יד שניה, באירועי מכירת יד שניה, בחנויות בהן אוכל למצוא דברים מיוחדים.

מה הדבר שהכי השתנה בך כשהפכת לאימא? סדר העדיפויות.

מה ההתמחות שלך במטבח? בישול ללא גלוטן, כשיש ילד עם צליאק לומדים מהר.

מה לא תאכלי אף פעם? חרקים.

מי הדמות שלך להשראה? אימא שלי.

ליד מי היית רוצה לשבת בטיסה? אלאניס מוריסט.

משהו שלא יודעים עליך: למדתי עשר שנים בלט.

איפה תהיי עוד עשר שנים? סטייליסטית מפורסמת.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות