fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: קיצוץ רוחבי של 3 אחוז בתקציב העירייה

חבר מוצעת העיר הרצל קרן דורש לכנס את ועדת הכספים בנושא. העירייה בתגובה: "לאור הגזירות הכלכליות של הממשלה והסכמי השכר בין האוצר להסתדרות, נקטה העירייה בתהליך מרסן של הקפאת תקציב רוחבית מתוך אחריות לניהול התקציב העירוני"
חבר מועצת עיריית נתניה הרצל קרן
הרצל קרן (צילום: יח"צ)

"עירייה החליטה לבצע קיצוץ רוחבי של שלושה אחוזים בתקציב העירייה לשנת 2012 וזאת בגלל הצורך העירוני לממן תוספות שכר והסכמי שכר לעובדי העירייה ולעובדי קבלן, שלא נלקחו בחשבון בעת עריכת התקציב העירוני לשנת 2012." כך אומר היום (ב') חבר מועצת העיר הרצל קרן.

חבר מועצת עיריית נתניה הרצל קרן
מבקש מידע מפורט. הרצל קרן (צילום: יח"צ)

לדבריו ההחלטה על הקיצוץ חייבת הייתה לבוא לדיון בוועדת הכספים של העירייה ולאחר מכן למועצת העיר, שכן מדובר בהחלטה בעלת משמעות כספית המחייבת דיון וקבלת החלטה בגופי העירייה המוסמכים לכך והקבועים בחוק: "אני סבור, שאין כל הגיון בביצוע קיצוץ רוחבי ואחיד בכל סעיפי התקציב, שכן אין דין תקציב החינוך והרווחה כתקציב, האירועים, החגיגות, יחסי הציבור ועוד".

קרן מוסיף כי נדרש לכנס את ועדת הכספים של העירייה, לקבל מידע מפורט, מהו גובה הקיצוץ הנדרש ולבצע קיצוץ בסעיפי התקציב כך שלא יפגע באופן משמעותי בשירותים שהעירייה מקנה לציבור.

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "לאור הגזירות הכלכליות של הממשלה והסכמי השכר בין האוצר להסתדרות, גזירות שיש להם השלכות משמעותיות על תקציב העירייה, נקטה העירייה לפני מספר חודשים בתהליך מרסן של הקפאת תקציב רוחבית של שלושה אחוזים. זאת מתוך אחריות לניהול התקציב העירוני כאשר במקביל מתקיימים מפגשים מקצועיים עם כל גורמי העירייה והחברות העירוניות.

בדיקה נקודתית של כל אחד מהסעיפים וזאת כדי לגבש הצעה שתובא לאישור כולל ע"י כל הגורמים המוסמכים בעירייה ולאחר מכן בוועדת הכספים רק לאחר האישור שיינתן בוועדת הכספים הנושא יפורסם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות