fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: פורסם מכרז להרחבת פארק תעשיות עמק חפר

כלל ההרחבה תכלול בסך הכל 500 דונם, כפול משטחו של הפארק כיום. במסגרתה יפונו אגני החמצון ושטחי ההמטרה ושפכי מפעל הוד חפר יוזרמו למתקן טיהור השפכים בנתניה, דבר שישדרג משמעותית את איכות החיים בפארק
הרחבת פארק תעשיות עמק חפר. לזי בן יעקב (צילום: רותי ברמן)
הרחבת פארק תעשיות עמק חפר. לזי בן יעקב (צילום: רותי ברמן)

רשות מקרקעי ישראל  פרסמה את שלב א' של המכרז להרחבת פארק תעשיות עמק חפר על שטח של 200 דונם כולל פיתוח. 14 מגרשים בשטח של 135 דונם, שיצאו למכרז אמורים לשמש למשרדים, שטחי מסחר, תצוגה ושירותים שונים לציבור כגון: מזון, ספורט, בנקאות, תקשורת ועוד. לשימוש תעשייה המאפשר שימושים במגוון רחב כמו לצרכנות, תעשייה עתירת ידע והייטק וכן אחסנה ולוגיסטיקה. כל אלו מאפשרים הזדמנות ליזמים ומשקיעים ליישום יוזמות ומגוון רחב יותר של עשייה בפארק והם צפויים לתת מענה לביקוש הרב למגרשים בפארק.

כלל ההרחבה המנוהלת על ידי החברה הכלכלית לפיתוח עמק חפר, תעשה בחלק הדרום מערבי של הפארק, והיא תכלול 500 דונם ובכך תכפיל את שטחי הפארק המבונים.

הרחבת פארק תעשיות עמק חפר. לזי בן יעקב (צילום: רותי ברמן)
הרחבת פארק תעשיות עמק חפר. לזי בן יעקב (צילום: רותי ברמן)

במסגרת ההרחבה, יפונו אגני החמצון ושטחי ההמטרה הקיימים היום ושפכי מפעל הוד חפר יוזרמו למתקן טיהור השפכים בנתניה, דבר שישדרג משמעותית את איכות הסביבה ואיכות החיים בפארק. במקביל כבר נבחר הקבלן שזכה במכרז לביצוע עבודות הפיתוח והוא יתחיל בקרוב לבצע עבודות פיתוח של תשתיות המים, ניקוז, חשמל, כבישים, מדרכות וגינון שישתלבו עם התשתיות הקיימות וייתנו מענה גם לנושא התחבורה והתנועה העתידית בפארק כולו.

מנהל פארק התעשיות, לזי בן יעקב: "העבודות להרחבת צומת הכניסה לפארק נמצאות בשלבים מתקדמים והשילוב בין הרחבת הצומת עם הקרבה לכביש 9 שנפתח לאחרונה, יקלו את החיבור לכביש 6 וישפרו משמעותית את הכניסה לפארק התעשיות והיציאה ממנו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות