fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: עלייה בתיירות נכנסת

נרשם גידול של 8 אחוזים בלינות התיירים בנתניה, הגידול הגבוה ביותר בארץ
מלון רמדה
מלון רמדה החדש (צילום: רותי ברמן)

התאחדות המלונות בישראל  פרסמה  השובע נתונים מהם עולה כי בחודשים ינואר-דצמבר 2012 חל גידול במספר הלינות בעיר, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כמו כן ניתן להסיק מהנתונים כי בשנת 2012 נרשם גידול של 8 אחוזים בלינות התיירים בנתניה, הגידול הגבוה ביותר בארץ, כאשר בממוצע הארצי נרשמה ירידה של 2 אחוזים. גידול נוסף של 21 אחוזים נרשם בלינות ישראלים בנתניה, כשברמה הארצית נרשם גידול של 4 אחוזים בלבד. בסך הכל נרשם גידול של 12 אחוזים, בהשוואה לעלייה של אחוז אחד בלבד בממוצע הארצי.

מלון רמדה
מלון רמדה החדש (צילום: רותי ברמן)

ראש העירייה מרים פיירברג-איכר: "את המספרים המעודדים ניתן לייחס לפיתוח המלונאי בנתניה וכן להקמתה של תשתית תיירותית מפותחת ולפיתוח נלווה של מרכזי בילוי ופנאי. כמו כן לפעולות השיווק שנעשות בחו"ל ולחיזוק הקשר שבין העירייה, המלונאים ומשרד התיירות. "יש להניח שנתניה תגדיל עוד יותר את היקפי התיירות הנכנסת עם חנוכתה של הכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל ותהליכי ההתחדשות במרכז העיר וכן עם אירוח משחק הפתיחה של אליפות הכדורגל האירופאית עד גיל 21".

בעשור האחרון השקיעה העירייה 110 מיליון שקלים בפיתוח חופים, טיילות ופארקים, לרבות טיילת הים בין חוף סירונית לחוף הרצל, הקמת מעלית ירידה לים, פיתוח פארקים וריאות ירוקות, הסדרת הירידות לים והגברת הנגישות לחופי הים, תוך מתן מענה לציבור בעלי המוגבלויות. כמו כן קידמה העירייה את הקמתה של האנדרטה הלאומית לציון ניצחון הצבא האדום על גרמניה הנאצית מה שהביא להגברת התיירות מרוסיה לנתניה וכן היא פועלת להקמתו של פלנטריום, גן יפני וחדר מדיטציה, בציר בן גוריון.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות