fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: מתכוננים לסדר פסח המוני

כ-250 אנשים יישבו השנה סביב שולחן החג במתנ"ס העירוני. כל אורח ישלם סכום סמלי של עשרה שקלים ויש גם שקיות טייק אווי
סדר פסח בנאות שקד (צילום: zvia z)

אם אתם רוצים לארח אנשים לליל הסדר או מחפשים מקום להתארח  כדאי שתתקשרו כבר עכשיו למוקד עירית נתניה המתאם בין המציעים והמבקשים. במרכז הקהילתי של נאות שקד ייערך השנה סדר כמו בכל שנה לעשרות אורחים וינוהל על ידי הרב משה עמר שעורך את הסדר בהתנדבות זה השנה הרביעית.

לדברי מנהל המתנ"ס אבי פרג' השנה אורגן מקום ל-210 אורחים כאשר חלקם נשארים ללון במקום עד לצאת החג. כמו כן נמסר כי אגף הרווחה העירוני כבר החל במבצע "קמחא דפסחא", כאשר למעלה מ-930 אלף שקלים נתרמו לטובת נזקקים הן בתלושים והן בחבילות מזון. יצוין כי ארגונים רבים פנו לעיריית נתניה בבקשה לתרום. עשרות משפחות יזכו השנה לאירוח בערב החג במתנ"ס נאות שקד, במלון כורש ובעמותת קופת העיר.

"כ-150 אורחים נשארים ללון במקום והם מקבלים ארוחת בוקר קלה וארוחת צהרים מלאה. כל הארוחות מגיעות ממלון כורש. בעת שהמבוגרים הולכים להתפלל בבית הכנסת "אהבה ושלום" הילדים נשארים לשחק כאן במשחקיה שהוכנה במיוחד בעבורם. את האוכל שנשאר אורזים בקופסאות פלסטיק ומחלקים לאורחים. התרומה לעריכת הסדר הגיעה מקרן עזרה לקהילה ומעמותת חב"ד מצרפת. כל אורח ישלם רק עשרה שקלים סכום סמלי.

סדר פסח בנאות שקד (צילום: zvia z)

פרג': "נעשה במקום ניקיון יסודי עם ביעור חמץ ומכירתו והוא כשר למהדרין. הרב נשאר ללון במקום ביחד עם עוד 150 איש בהם נכים וקשישים שקשה עליהם הדרך ברגל לביתם.

מי האורחים שלך השנה?
"בודדים, משפחות חד הוריות, קשישים וצעירים מגוון החברה הישראלית ולאו דווקא נזקקים. יש אנשים שרוצים להיות בסדר כהלכתו".

ואיפה אתה בסדר?
"עד לדקה האחרונה אני כאן וכשהכל כשורה אני הולך לקיים סדר בביתי עם בני משפחתי. האירוע נערך שבע שנים, מאורגן להפליא ואני משאיר את המקום בידי אדם שיודע להשגיח שהכל יתנהל כמו שצריך.  הראש שלי כל הזמן בסדר הקהילתי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות