fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה השתלטה על החופים

צילום: מנהלת הליגה

לאחר שנים רבות בהן שלטה כפר קאסם בליגת החופים, העונה הגיעה מכבי נתניה והחזירה את התואר הביתה. דווקא המאמן הצעיר, לירון פרטוק, שנכנס לנעליים הגדולות של בני לם, הצליח לבנות קבוצה מלוכדת שהחזירה את האליפות לחוף פולג.

לאורך כל הטורניר הציגה נתניה כדורגל איכותי שהסתיים עם התואר הנכסף. "הייתה לנו קבוצה עם לב שעבדה כל העונה כקבוצה וזה לא היה לנתניה בשנים האחרונות", אמר המאמן המאושר בסיום. כפר קאסם עדיין נחשבת לקבוצה מליגה משלה, אבל במשחק הגמר היא יכולה לבוא בטענות רק לעצמה.

צילום: מנהלת הליגה
צילום: מנהלת הליגה

כפר קאסם כבר הובילה 1:3 במהלך השליש השני, אבל אז הורחק הקפטן של כפר קאסם עמאר יתים וזה הכניס רוח חדשה לנתנייתים שאף ביצעו את המהפך. לאחר שליש ראשון מאופס עלתה כפר קאסם ליתרון מהיר של 0:2 משערים של דינו ועמאר יתים, אבל אז בן בריגה צימק ל-1:2. נור סרסור החזיר את היתרון הכפול לכפר קאסם אבל משם ועד לסיום השליטה הייתה של הצהובים. אלון לוי צימק את התוצאה, הזר החדש ציקי השווה ל-3:3 ודקה לסיום המשחק הגיע הבעיטה הנהדרת של הספרדי פראן מטיאס שהפכה גם לבעיטת האליפות. קפטן נתניה,

אדם לם, אמר בסיום: " עוד עונת חופים הסתיימה ועונה ראשונה בלי אבא על קו (מאחוריי הקלעים) אבל עם אח כמו לירון פרטוק על הקו שנתן לנו יד חופשים שהיה צריך וצעק שרצה וכיוון תמיד . לירון בשבילי לא עוד אחד חבר אח ומודל לחיקוי . אז לירון תודה ענקית על עונה קסומה. עונה בלי כוכבים אבל עם הרבה גברים. כמו מכונה שלכל אחד היה את החלק שהוא טוב בו וביחד הפכנו למכונה משומנת  והשנה בתור קפטן ביחד עם אלון לוי אין יותר כייף מלהרים גביע בענף שאני הכי אוהב וקשור אליו . באמת שרוצה להודות לכולם לכל העוסקים במלאכה ולך אבא אנחנו יכולים לריב ויכולים להתווכח אבל אין אישיות כמוך תומכת שצריך צועק גם שלא צריך אבל יודע שזה רק מאכפתיות אוהב ותודה על העצות גם במהלך העונה".

נורדאו נתניה זכתה בליגת החופים לנוער

תם ונשלם. יש לנו אלופה בליגת החופים לנוער – קבוצת נורדאו נתניה, שעשתה בצורה מרשימה את כל הדרך מהבית המוקדם ועד לזכייה.

במשחק שנערך בסוף השבוע כמשחק מוקדם לגמר אליפות ליגת החופים לבוגרים, ניצחה קבוצת נורדאו 1:3 את עידן דורה, במשחק הירואי של נתי חגאני – חלוץ קבוצת הנוער של מכבי הרצליה, שכבש שלושער וסיים את הליגה כמלך השערים, עם 11 כיבושים  אחד יותר מניר חזות שמשחק בקבוצת דורה ומשתייך לקבוצת הנוער של מכבי נתניה. את השער המצמק לזכות עידן דורה כבש רון אודי – שחקן קבוצת נערים א' של מכבי נתניה, שצימק את התוצאה ל- 2:1.

צילום: מנהלת הליגה
צילום: מנהלת הליגה

הקבוצה של המאמנים רן שטרית וליאור חיטמן חגגה בסיום. רן שטרית אמר בסיום: "אני גאה ומאושר. זו כבר השנה השלישית שאני לוקח חלק בטורניר הנפלא הזה ומפה המקום להודות לעיריית נתניה על הטורניר. בנינו כאן קבוצה איכותית שרצה כבר זמן רב ואני שמח שהשחקנים הוכיחו יכולת מצוינת שהסתיימה באליפות. מגיע קרדיט גדול לכולם ואני כבר מחכה לעונה הבאה".

בהנהלת הליגה הודו לדורון גלאם וניר יבלונסקי ממחלקת הספורט של עיריית נתניה על שיתוף הפעולה וההפקה של ליגת החופים לנוער.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות