fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: הציר הכחול נסגר, התושבים זועמים

תושבי עיר ימים ורמת פולג מגיבים על סגירת הציר הכחול בשיאו של החופש הגדו
הציר הכחול (צילום טלי מולנר)
הציר הכחול (צילום טלי מולנר)
הציר הכחול (צילום טלי מולנר)
הציר הכחול (צילום טלי מולנר)

נעמה: "אני כועסת על מקבלי ההחלטות להפסיק את פעילות המים בציר הכחול. כועסת על אלו שלא יכלו לראות את החצי כוס המלאה שבציר הזה ומזרקות המים כשפעלו. כועסת על חוסר התיאום בין התכנון ליישום. כועסת על כל אלו שרכשו דירות לצד הציר שנועד מאז ומעולם למקום בילוי כיפי והופתעו.

"אנחנו הרגשנו שבורכנו באטרקציה שכזו ממש מתחת לחלון ביתנו (ולא ראיתי דבר שהפריע לי). קיבלנו בתכנון ארוך טווח מתנה והיא נעלמה כלא היתה ונותרנו מתגעגעים ומבואסים. מקווה שהפעילות תחזור בהקדם במיוחד לצד הלחימה שמגבילה את תנועתנו בארץ ומותירה אותנו לבלות בקרב ביתנו".

יפעת שמר: "בטיחות הילדים זה לא לשווא. עצוב מאוד שבזמן שחיילינו סיכנו ומסכנים את חייהם בשמירה על ילדינו עיריית נתניה העזה לסכן את הילדים בלי תכנון ראוי ומספק כמו עניין הקוביות בנחל שתחילה נטען שבטוח לרחצה ואחר כך פתאום נאסר לרחצה. במקום להצטער על בזבוז של 18 מיליון שקלים על כולנו לשמוח שלא קרה שם אסון".

גילי בוקר: "נאמר לנו שיפתח בקרוב, ושבינתיים עובדים על שיפורים. בואו ניתן לזה צ'אנס. ההתלהמות של השכנים המתנגדים אבל גם של התגובות של התושבים לא הולמת אותנו כציבור. אולי רוחות המלחמה שנושבות באויר מחממות את כולם. אם יסגר סופית זו בהחלט שערוריה שהוציאו כל כך הרבה כסף ותכננו בלי לחשוב על כל ההשלכות. אני כמובן בעד פתיחתו מחדש, תוך תיקון הליקויים אם יש ודאגה לשקט של התושבים מסביב".

מיכל בן רעי: "לפני שש שנים כשנכנסנו לבניין הראשון הבנו שאמורים להיות שם בתי קפה ומרכז לאומניות. אבל פתחו לאס וגאס מול הבית ומשקיעים מיליונים על מזרקות כשאפשר דקלים עם אורות. היה ברור שהשכנים ימצאו על מה להתלונן והמקום לא יישמר כמו שצריך. אנחנו משלמים ארנונה מטורפת ולא מצליחים לצאת מפה לעבודה כל בוקר, נאבקים על מנופים מעל גני ילדים והכל פה מלחמה כל יום כל הזמן".

טלי מולנר: "זה נורא שסגרו את הפעילות בציר הכחול. כל ילד שיגיע הוא באחריות מלאה של הוריו כמו בכל גינה ציבורית. מכאן ועד לסגור את המים המרחק עוד רב. המקום יכול לחזור ולפעול עם הצבת פקח פלוס השילוט והילדים יוכלו לחזור ולהנות. הנחל הוא בריכת נוי שלא מיועדת לכניסת ילדים. ריבועי הבטון בנחל יכולים להיות מסוכנים אם ילד יקפוץ מהם. זה נכון ולכן הנחל לא מיועד לכניסת ילדים ויש שילוט שאומר את זה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות