fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: היהלומן פודי חלפון יתמודד למועצת העיר

מספר 2. פודי חלפון ומוטי הוד. צילום עצמי
מספר 2. פודי חלפון ומוטי הוד. צילום עצמי

שחקן העבר, היהלומן פודי חלפון החליט השבוע להתמודד על המקום השני ברשימה "הוד לנתניה" למועצת העיר.

גורמים סביב חלפון אמרו כי היו לו מחשבות לרוץ לראשות העיר.

מספר 2. פודי חלפון ומוטי הוד. צילום עצמי
מספר 2. פודי חלפון ומוטי הוד. צילום עצמי

חלפון: "כרגע זה נראה חסר סיכוי כי אין לי את הכלים לכך. כמו שאני לא יכול להיות היום גניקולוג אני לא יכול להיות ראש עיר. אני רוצה להיכנס למועצה ללמוד באופן יסודי במשך חמש שנים את הרשות המוניציפלית ולראות אם אני מתאים לזה. הגיעו אלי פניות להציג מועמדות לראשות העיר והודעתי לכולם שכרגע זה לא מתאים לי. בדרך כלל אדם בונה את התפקיד אבל לפעמים התפקיד בונה את האדם. על טראמפ אמרו שהוא לא מתאים שהוא הולל אבל, התפקיד עשה אותו. אני יודע שאני בולדוזר ויש לי תכניות לגבי שדרוג השכונות הותיקות, לגבי חוף הים ועוד".

חלפון, בן 60 אב לארבעה גר ברמת פולג. הוא נולד בנתניה בשכונת "גן ברכה" למשפחה מרובת ילדים.

 

אביו נפטר בגיל 50 ואימו נשארה לגדל שבעה ילדים. הוא כואב את מצבן של השכונות המוחלשות: "אני לא ממעיט בפועלה של ראש העירייה מרים פיירברג, אבל יש לי ביקורת על סדרי העדיפות שלה. אני גדלתי בגן ברכה וכשאני הולך לראות את הבית בו גדלתי אני רואה שם ילד קטן עם כדור ואני רואה את הילד פודי, כאילו הזמן עמד מלכת. שום דבר לא השתנה בשכונות הללו, העליבות וההזנחה עדיין שם.

"העירייה השקיעה בשנים האחרונות בשכונות החדשות ושכחה את המוחלשות. החוכמה היא להשקיע ולקדם את האוכלוסיה בשכונות הללו. גם לגבי חוף הים אני חושב שקורים פה דברים שערורייתיים. אני לא מבין מדוע צריך לשלם בעבור חנייה בחוף פולג. לא מבין מדוע המחירים במסעדות בחוף הם בשמים".

חלפון עשה את הקריירה שלו כשחקן כדורגל במכבי נתניה. הוא בוגר וינגייט, שיחק כדורגל מגיל שמונה ועד גיל 40. במכבי נתניה התחיל לשחק בנוער מגיל 16.5 עד גיל 40  בתפקיד קשר והיה שותף לשיאים ולאליפויות של הקבוצה. ביחד עם הכדורגל הוא עסק במסחר ביהלומים. הוא מתכנן להתחיל ללמוד משפטים; "היום אי אפשר לעשות צעד אחד ללא ליווי של עורך דין. אני לא בטוח שאהיה עורך דין אך רוצה להעשיר את עצמי בהשכלה משפטית".

חלפון מסביר שהוד הוא האלטרנטיבה הכי אמיתית לפיירברג.  חילוני שגר בעיר ימים, יש לו ראש פתוח לכל המגזרים, הוא צמח בשכונה, מכיר את הבעיות ויש לו הרבה כבוד למסורת. אני מכיר אותו מאז שניהל את הקאנטרי בפולג, התיידדנו ומצאתי איש עם דעות ששכנע אותי בדרכו. הפשטות שלו היא הגאוניות שלו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות