fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: ההורים הצטרפו לארגון ההורים הארצי

תומכים במחאת הסרדינים. "אנחנו נותנים כוח לארגון הארצי וגם מקבלים ממנו גיבוי", הסבירה יו"ר ועד ההורים העירוני
בית הספר שורשים בנתניה
בית הספר שורשים (למצולמים אין קשר לכתבה)

וועד ההורים העירוני בנתניה הצטרף לארגון ההורים הארצי. יו"ר הועד סמדר סגל, מסבירה כי צעד זה ייתן כוח להורים: "זהו ארגון הורים ארצי היחיד המוכר על ידי משרד החינוך. אנחנו נקבל גיבוי ונפעל ביחד וכבר סוכם עם שר החינוך על השתתפות ובתוך הוועדה לעניין צפיפות הכיתות מה שמכונה כיום "מחאת הסרדינים". אנחנו בנתניה נותנים כוח לארגון הארצי וגם מקבלים ממנו גיבוי".

סמדר סגל (צילום רותי ברמן)
סמדר סגל (צילום רותי ברמן)

יו"ר ארגון ההורים הארצי, עו"ד גדעון פישר: "אין לי ספק שהצטרפות העיר נתניה לארגון תהווה עבורנו רוח גבית משמעותית בהתמודדות היומיומית שלנו לשיפור תנאי ואיכות הלמידה בבתי הספר בישראל. העיר נתניה הינה עיר גדולה וברוכת ילדים והורים, ופעילות יו"ר הוועד העירוני סמדר סגל בשנים האחרונות לימדה על החשיבות הגדולה שרואים ההורים בעיר בפעילות ומעורבות למען ילדיהם, אני בטוח שביחד נצליח להביא להישגים משמעותיים לילדי העיר בפרט, ולילדי ישראל בכלל "

ואכן בהתאם להודעת שר החינוך על הקמתה של וועדה לגיבוש "תכנית לאומית להקטנת יחס מורה תלמיד", קיימו בשבוע שעבר שר החינוך, שי פירון, יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס ויו"ר ארגון ההורים הארצי, גדעון פישר מפגש משותף.  במסגרת המפגש סיכמו השלושה במשותף את מתווה התכנית וכן את מסגרת פעילות הוועדה. למהלך שותף גם ראש המועצה האזורית רמת נגב ויושב ראש מרכז המועצות האזוריות, שמואל ריפמן.

שר החינוך הודיע במהלך הפגישה, כי שנת הלימודים הבאה, תשע"ה, תהווה שנת מעבר עד ליישום ההמלצות, אשר תיגזרנה מהתכנית הלאומית. בעניין זה יצויין, כי המלצות הוועדה שתגבש את התכנית הלאומית תוגשנה עד לחודש דצמבר 2014, ויישומה יחל בשנת הלימודים תשע"ו. .

בנוסף לזאת, הבטיח שר החינוך במסגרת הפגישה, כי בשנת הלימודים הבאה (תשע"ה) יוקצה קרוב לכחצי מיליארד שקלים, לטובת פיצול כיתות א'-ב', לצורך למידה בקבוצות קטנות, במקצועות היסוד חשבון, קריאה וכתיבה. עוד יקצה המשרד במסגרת הרפורמות 450,000 שעות פרטניות של מורים, אשר נועדו לעבודה עם תלמידים בקבוצות קטנות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות