fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: בית ספר חדש ע"ש דבורה עומר

מצטרף לבתי ספר קיימים על שמם של יוצרים בולטים בתרבות הישראלית והם: בית ספר "חיים חפר" בעיר ימים ובתיה"ס "לאה גולדברג" ו"שמרית אור" בקרית השרון
איזי ענבר, אביטל לאופר, גיל עומר, טובה דולב ושי פרוכטמן. (צילום: טל גרצובסקי)
איזי ענבר, אביטל לאופר, גיל עומר, טובה דולב ושי פרוכטמן. צילום טל גרצובסקי
איזי ענבר, אביטל לאופר, גיל עומר, טובה דולב ושי פרוכטמן. (צילום: טל גרצובסקי)
איזי ענבר, אביטל לאופר, גיל עומר, טובה דולב ושי פרוכטמן. צילום טל גרצובסקי

בית הספר החדש בקרית השרון שבנייתו תחל בקרוב ויפתח בשנה הבאה יקרא אחר שמה של הסופרת דבורה עומר ז"ל. בית ספר עומר יצטרף לשלושה בתי הספר חדשים שנקראו באחרונה ביוזמת ראש העירייה מרים פיירברג-איכר, אחר שמם של יוצרים בולטים בתרבות הישראלית והם: בית ספר "חיים חפר" בעיר ימים ובתיה"ס "לאה גולדברג" ו"שמרית אור" בקרית השרון.

פיירברג-איכר: "זוהי זכות עבורנו להנציח את שמה של הסופרת המוערכת דבורה עומר, שהייתה לאחת היוצרות האהובות על ילדי ישראל. העשייה החינוכית בבית הספר תשלב תכנים הקשורים ליצירותיה של דבורה עומר, שהעלתה על נס את ערכי קבלת השונה והאחר, ערכי הציונות ויישוב הארץ וכן פעלה להעצמת דמויות נשיות בולטות".

בין ספריה הרבים: "הבכור לבית אב"י" (1967), המספר על בנו של אליעזר בן-יהודה, "שרה גיבורת ני"לי" (1967) אודות שרה אהרונסון ומחתרת ני"לי, "קול קרא בחשֵכה" (1980) על תיאודור הרצל, "אל ראש ההר" (1984) אודות דוד בן-גוריון, "בדהרה" (1989) על מניה שוחט ועוד.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות