fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתי רינגלר נבחר ליו"ר סניף מרצ בנתניה

נתי ריגלר (צילום רותי ברמן)
נתי ריגלר (צילום: רותי ברמן)

חבר מועצת העיר נתניה לשעבר,נתי ריגלר, נבחר ליו"ר סניף מרצ בעיר.

ריגלר זכה לאמונם של מצביעים רבים בעיר ומעתה ינהל את הסניף המקומי. ריגלר, יליד נתניה ופעיל מרכזי בעיר במשך שנים. בין השאר כיהן כחבר מועצת עיריית נתניה במשך שש שנים והחזיק בתפקיד הממונה על התחבורה. היה חבר בועדות שונות ושותף להחלטות חשובות הקשורות בעתידה של העיר.

נתי ריגלר (צילום רותי ברמן)
נתי ריגלר (צילום: רותי ברמן)

כיום ריגלר מאד פעיל בוועד מרכז העיר נתניה. בהיבחרו ממשיך ריגלר את הקו המשפחתי של פעילות ציבורית בעיר כאשר אביו אליעזר היה מראשוני נתניה ושימש בין השאר חבר מועצה וסגן ראש העיר במשך 25 שנה אחראי על החינוך ועל שמו נקרא היום בית ספר תיכון בעיר. ח"כ תמר זנדברג בירכה את ריגלר על היבחרו: "אני שמחה לראות שמתפקדי נתניה נתנו את אמונם לריגלר שהוא איש שטח ותיק ומעורה אשר גדל בעיר ומכיר כל נושא וסוגיה על בוריים. ריגלר יקדם את העיר ואת סניף מרצ באופן המיטבי ואני רוצה לברך אותו על בחירתו ולאחל לו קדנציה מוצלחת ומלאת הישגים". נתי ריגלר: "אני יליד נתניה למשפחה פעילה ציבורית וחברתית, אוהב את העיר וניתן לכנות אותי 'לוקאל פטריוט'".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות